miercuri, 20 mai 2015

Wishlist de Vara de pe Sheinside

Vara imi place mi mult ca niciodata sa port rochite pentru ca ma simt lejer si draguta in acelasi timp. Pentru mine este mai comod sa port o rochita decat pantaloni scurti si maiou, cel mai mult detest sa imi afisez imperfectiunile, idiferent ca sunt mai mici sau mai mari, prefer sa le vad doar eu, asa ca o rochita nu numai ca este cea mai potrivita piesa vestimentara pentru o femeie, dar ne si ajuta sa evitam unele neplaceri.

Am facut o selectie cu rochitele care imi plac de pe Sheinside, poate va inspir si pe voi, poate sunteti in cautarea unei tinute pentru banchet sau doar sunteti genul de fata care oricate haine ar avea nu are cu ce se imbraca :D (mai cunosc pe cineva...)



Light Green Puff Sleeve Polka Dot Floral Dress pictures   Red Sleeveless Cashews Print Slim Dress pictures

White Spaghetti Strap With Lace Dress picturesBlack Round Neck Long Sleeve Loose Dress pictures

White Blue Sleeveless Lace Floral Dress pictures    White Half Sleeve Hollow Striped Flare Dress pictures

White Long Sleeve With Lace Dress pictures   Green Sleeveless Ruffles Pleated Chiffon Dress picturesBlack Long Sleeve With Lace Dress pictures    Black Sleeveless Sheer Lace Insert Pleated Dress pictures

White Deep V Neck Pleated Lace Dress pictures     Blue Long Sleeve Lace Hollow Bodycon Dress pictures

Pink V Neck Backless Midriff Flare Dress pictures Blue Short Sleeve Hollow Floral Crochet Bodycon Dress pictures

Black Sleeveless Contrast Lace Shoulder Dress pictures  Black Round Neck Key Print Jacquard Dress pictures

Va doresc o zi frumoasa!

Multumesc pentru vizita!

Alex