marți, 3 martie 2015

Machiajul meu de zi cu zi (Part I)

Am mai mentionat pe blog si in trecut, deci stiti probabil ca eu obisnuiesc sa ma machiez destul de mult si in viata de zi cu zi. Chiar daca ma trezesc devreme prefer sa renunt la jumatate de ora de somn ca sa am timp si pentru machiaj. De obicei nu port ceva foarte elaborat, aleg nuante neutre si nu renunt aproape niciodata la tus. Cel mai mult imi place sa port tus gel, iar preferatul in momentul de fata este eyelinerul gel Inglot, este negru intens si super rezistent, singurul dezavantaj este ca se demachiaza mai greu decat cele obisnuite (dar probabil asta este si ideea, am depasit acest lucru). In zilele in care nu am pensula curata pentru tus sau sunt in mare graba aplic eyeliner lichid, cu acesta trasez mai rapid (dar riscul sa se deranjeze machiajul este mai mare, avand in vedere ca am nevoie sa fie ok cel putin 10 ore). In diminetile in care sunt mai lenesa renunt la ideea de eyeliner precis, creez cu ajutorul tusului gel doar o umbra in vederea obtinerii inui efect smokey. Se intampla rar sa ies doar cu rimel pe gene, asta doar in cazul in care intervine ceva urgent.
Paletele mele preferatele pentru machiajul de zi cu zi sunt: Coastal Scents Revealed2, Nyx Nude on Nude, Makeup Revolution Welcome to he pleasure doome, I heart Chocolate, Coastal Scents Fall Festival, Sleek Garden of Eden.
Pentru machiajul de astazi am folosit paleta Nude on Nude si un pigment Sleek in nuanta Vintage.

In ceea ce priveste machiajul fetei, intai de toate imi pregatesc tenul cu Paula's Choice Shine Free Daily Mineral Complex SPF 30, astept 5 minute apoi aplic fondul de ten. Folosesc ori Fondul de ten de la Max Factor, Lasting Performance in nuanta 102, ori Lioele Triple The Solution BB Cream. Ca si corector folosesc Vichy Dermablend, fondul de ten, nu corectorul. le am pe ambele dar cu cel din urma nu ma inteleg. Fixez totul cu Lioele Secret Pore HD Powder (preferata in ultimele luni). Restul produselor folosite variaza dar cele de mai sus sunt "castigatoarele" pe care le solicit in fiecare zi.









Sper ca v-a placut acest articol!

Daca doriti sa fiti alaturi de mine si pe alte platforme, va invit sa ma urmariti si pe INSTAGRAM unde postez zilnic, pe pagina de FACEBOOK si pe You Tube, unde planuiesc sa imi reiau curand activitatea.

Produse folosite pentru machiaj:

* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)

Ten: Max Factor Lasting Performance Foundation (102)
      Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corector

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzin Powder(moyen medium)
Sleek Faceform (Light)
Flormar Terracotta Blush On (40)

Ochi:
Kit Sprancene Oriflame

        Nyx HD Eyeshadow Base/ Primer

        Nyx Nude on Nude

Pigment Sleek (Vintage)

Inglot Gel Eyeliner

Eyeliner Lichid Collistar (Gold)
  
          Maybelline Colossal Volum Express Mascara

Lips:  Shee Lipliner + Nyx Nude on Nude 

Pensule: Bdellium Tools si Cosmetic Style

Multumesc pentru vizita!