vineri, 13 februarie 2015

Propunerea mea de machiaj pentru Valentine's Day!


Sunt foarte entuziasmata ca am reusit sa realizez si eu un machiaj pentru Valentine's Day, este un machiaj pe care l-am purtat acum doua saptamani, dar l-am pastrat ascuns ca sa il prezint astazi.
Aud multa lume care spune ca nu sarbatoreste si ca este imprumutata ideea, ca avem si noi ziua noastra de Dragobete, eu cred ca ar trebui sa ne bucuram de orice ocazie, indiferent de provenienta, cred ca este bine primita o zi in plus in care sa ne relaxam, sa facem un gest frumos, sa iubim, sa fim frumoase... Chiar daca romanii resping ideea, se pare ca in realitate nu este chiar asa, am vazut astazi multe persoane cu flori si bomboane,desi maine se sarbatoreste oficial..
Am folosit pentru machiaj paleta Coastal Scents Revealed 2, una dintre paletele mele favorite in aceasta perioada. Probabil cea mai versatila paleta pe care o am, este fantastica pentru uz personal, de zi cu zi, este foarte compacta, usoara si contine 20 de nuante de farduri.
Pentru machiajul de anul acesta am mers pe nuante de mov pruna (mai spre burgundy asa?), visiniu, roz, din punctul meu de vedere, nuantele perfecte pentru un look romantic, boem, dulce si senzual. Am ales sa aplic si niste gene de data asta, dar unele mai finute, doar pentru volum.
De asemenea, machiajul nu este complicat, este destul de lejer(eu l-am purtat pe timp de zi si nu mi s-a parut prea mult). Pentru buze am ales un ruj roz pal din paleta Nyx Nude on Nude.










Sper sa va placa si va inspire!
Produse folosite:

Ten: Lioele Triple the Solution BB Cream

      Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corector

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzin Powder(moyen medium)
Sleek Faceform (Light)
Flormar Terracotta Blush On (40)

Ochi:
Fard Sprancene Oriflame
 
        Nyx HD Eyeshadow Base/ Primer

        Coastal Scents Revealed2 Palette

Inglot Gel Eyeliner
  
          Maybelline Colossal Volum Express Mascara
 
Gene false No name
 
Adeziv DUO

Lips:   Nyx Nude on Nude Palette ( nude shade)
 
Multumesc pentru vizita!