miercuri, 18 februarie 2015

Parerea mea despre noile palete magnetice Cosmetic Style


Am fost foarte entuziasmata cand am vazut noile palete magnetice Cosmetic Style, m-au atras in primul rand pentru ca sunt ataaaat de dragute si in al doilea rand pentru ca aveam cateva farduri refil pe care nu aveam unde sa le pun. Intamplarea a fost ca eu am vazut paletele pe stock dupa ce plasasem o comanda care era deja expediata, m-am ofticat teribil si ma gandeam deja cam ce mai am nevoie de la ei drept scuza sa plasez o noua comanda. Ei bine, cand am primit pachetul cu nimicurile mele comandate,am gasit si paleta magnetica drept cadou din parte lor. Au fost draguti si chiar mi-au facut o bucurie. Nu mi-a cerut nimeni sa vorbesc despre produs, m-am gandit doar ca merita mentionate aici, mai ales pentru ca eu tot caut de ceva timp niste palete magnetice mai ieftine ca alternativa celebrelor Z Palettes.
Sunt disponibile pe site in 4 variante/dimensiuni, eu cred ca o am pe cea mai mica, perfecta pentru a fi personalizata cu fardurile mele preferate de zi cu zi. In aceasta paleta pot intra 15 farduri Inglot (dar eu nu am 15 farduri Inglot ca sa va demonstrez acest lucru, haha!:P). Aceasta costa 30 RON, mi se pare un pret rezonabil. Gasiti toate variantele aici.
Ca si calitate mi se par ok, sunt din carton tare, nu mi se par fragile. Poate veti spune ca nu se compara ca si calitate cu Z Palette, dar se intampla sa detin una si va rog sa ma credeti ca nu vreti sa vedeti cum arata acum, cat de tare s-a rupt. Este clar ca se va deteriora in timp, mi se pare firesc avand din vedere ca sunt din carton, dar nu sunt absurda sa ma astept sa fie intacta dupa ce am abuzat de ea doi ani.
Arata in felul urmator:






Paleta Z cand era noua (nu o sa va pun poze cu ea acum)

,

In comparatie cu celebra Z Palette este mult mai slim si mai usoara, am apreciat acest aspect pentru ca ideea este sa o car cu mine in portfard cand raman la prietenul meu sau plec pe undeva.
Suprafata paletei este mata, decorata cu flori, un print chiar simpatic, zic eu. De asemenea, este dotata si cu o fereastra, cel mai probabil se va zgaria rau cu timpul, la paleta mea Z s-a si spart/crapat (nu stiu cum).
Am ales sa depozitez in ea nuantele de farduri pe care imi place sa le folosesc cel mai des zi de zi, trei dintre ele sunt Inglot, toate mate, iar celelalte sunt Coastal Scents, toate sidefate. Probabil voi mai jongla cu nuantele, poate voi pune si ceva mai puternic cand o sa vina vara, sau poate o voi completa cu nuante neutre...

Per total sunt incantata de noua mea jucarie, imi este de folos si ma gandesc sa cumpar una mai mare in care sa depozitez fardurile pe care le-am lipit in palete improvitate de mine.

Sper sa va fie de folos acest articol!

Multumesc pentru vizita!!!