luni, 19 ianuarie 2015

Surpriza frumoasa din partea Makeup Shop + Primele impresii in urma testarii produselor Lioele


Lioele nu este un brand strain pentru mine, adica nu sunt prima data fata in fata cu un produs, folosesc si imi place foarte mult pudra Secret Pore HD care s-a dovedit cea mai eficienta pudra in controlul sebumului dintre cele incercate de mine (apare si in lista mea cu produse preferate anul trecut).
Produsele Lioele au ajuns pentru prima data in Romania prin intermediul magazinului online MakeupShop.ro (dar sunt sigura ca stiati asta deja). Lioele este o companie de cosmetice din Corea lansata in anul 2003 (dar abia anul trecut au ajuns si la noi!). Este considerata ca fiin unul dintre liderii in BB Cream-uri, poate chiar lider mondial, insa au o gama variata de produse, puteti cerceta aici.

Multumesc echipei Makeup Shop pentru o inititiva frumoasa, am fost surprinsa placut de forma de prezentare si de detaliile care au facut diferenta!



Voi testa in peroada urmatoare:
Lioele Triple The Solution BB Cream SPF 30
Primer Lioele Secret Pore Rich Balm
+ Mostre pentru mai multe produse (de care nu m-am atins momentan, primul testat va fi Secret Pore Bright Gel Foundation - sunt foarte curioasa )

Cea mai neasteptata si mai frumoasa surpriza din pachet a fost agenduta personalizata pentru notite. Este suuuperba, mi-a placut din prima, dar mai ales cand am descoperit ca este personalizata cu poza mea. Este destul de mare si stufoasa dar potrivita pentru a fi purtata in geanta.
Totul a fost insotit de o scrisoare care mi-a mers la inima si care a pus capac unei surprize foarte frumoase si  bine pusa la punct.






Produsele din colet au fost o surpriza, nu stiam ce o sa primesc dar am ramas cu gura larg deschisa cand am vazut BB Creamul Triple the solution. Imi doream foarte mult sa-l incerc dintre toate produsele lor si planuiam sa il cumpar, ma tot uitam la lista de ingrediente, m-am tot gandit si razgandit; eram atat de curioasa incat am fost tentata sa ma demachiez si sa il incerc  in aceiasi zi.

Dupa primele utilizari va pot spune asa:
- prima impresie: se intinde extrem de usor si se uniformizeaza foarte repede
- nuanta este perfecta pentru tenul meu (ten deschis, mediu)
- acoperire medie spre mare

Mi-a placut pentru ca :

- este o placere sa il intinzi, se simte foarte bine pe fata, hidrateaza suficient, aspectul pielii este unul proaspat, foarte placut si fin, acopera imperfectiunile si petele.
- ambalajul este foarte fain si girlie+ pompita dozatoare

Doar atat va spun, momentan.


Primerul nu l-am testat inca, dar o sa-si ia revansa cand o sa am 12 ore de munca si am nevoie sa arat fresh si impecabil toata ziua.


Voi reveni cu un review complet pentru ambele produse.
Astept sa incerc si mostrele si va voi vorbi si despre ele.


Multumesc pentru vizita!

Va doresc o zi placuta!