miercuri, 28 ianuarie 2015

Prima comanda iHerb si primele impresii despre produse

As putea sa spun a doua comanda iHerb pentru ca prima nu a ajuns niciodata la mine (comanda a fost data in septembrie anul trecut). Am descoperit ca a fost adresa gresita in contul meu, chiar nu stiu cum s-a intamplat asta, aparea alta tara pe adresa de expeditie. In final am dat vina pe mine pentru aceasta eroare, poate ca nu am fost suficient de atenta cand mi-am completat datele, pentru ca altfel nu imi explic. Daca s-a dereglat ceva acolo cand completam datele si nu am observat atunci nu mai este vina lor, coletul a fost expediat de ei oricum.
In orice caz, trecand peste aceasta neplacere, mi-a luat cateva luni sa imi fac curaj sa mai dau o noua comada, asta dupa ce mi-am dat seama de ce nu a ajuns coletul la mine. Am zis ca a doua oara este cu noroc...si chiar a fost. Coletul a ajuns a mine in 12 zile, nici nu ma asteptam!! Am fost super incantata, sa lesin de fericire cand am primit avizul si mi-am dat seama ca este coletul mult dorit. Asta pentru ca am stat cu teama, m-am aventurat putin de data aceasta spre o suma mai maricica.
Cred ca nu trebuie sa fac o introducere magazinului online iHerb.com, vuieste internetul de articole despre el, este foarte apreciat in toata lumea, iar eu...am facut o mica obsesie, probabil asta este doar inceputul. Drept urmare, abia ce am primit aceasta comanda si mai am inca doua pe drum.
Puteti gasi pe iHerb o multime de lucruri: suplimente alimentare, plante, alimente, condimente, uleiuri vegetale, uleiuri aromatice, cosmetice, articole pentru ingrijire corporala, accesorii pentru ingrijire, suplimente si articole dedicate sportivilor, alimente si suplimente pentru copii si bebelusi, sa mai spun ca si animalele noastre de companie au o sectiune dedicata lor? Cei care au intoleranta la gluten au mari sanse sa gaseasca alimente potrivite pentru ei.

Daca va ganditi sa comandati ceva de pe iHerb trebuie sa stiti urmatoarele:

- se va efectua plata online, cu cardul (eu am un card Visa si functioneaza perfect), dupa ce se efectueaza plata va fi expediat coletul;

- exista mai multe modalitati de transport, eu aleg pe cel mai ieftin care este 4$, daca valoarea produselor din cos este mai mare de 20$ transportul va costa mai putin, insa trebuie sa stiti ca veti plati mai mult pentru transport cu cat va creste greutatea produselor din cos;

- daca sunteti la prima comanda puteti folosi codul meu de reducere  PMG824  si veti obtine o reducere de 5$.
Daca valoarea comenzi depaseste 40$ veti obtine o reducere de 10$.

- coletul va ajunge la posta de care apartineti nu la cea vamala.
 Nu se percep taxe suplimentare, TVA, etc. pentru modalitatea aceasta de transport (ca in cazul coletelor primite prin DHL).

Revenind la cumparaturile pe care le-am facut...
Am avut in cos:
- set de 12 pensule pentru ochi Bdellium Tools
- Eucerin Gentle Hydrating Cleanser
- Elf Lock & Seal



Gelul de curatare Eucerin mi l-am dorit foarte mult, este foarte apreciat in blogosfera dar din pacate nu se gaseste la noi. Imi place foarte mult, nici nu concep sa mai folosesc altceva, nu usuca tenul deloc si curata foarte bine, tenul ramane perfect curat si catifelat. Foloseam inainte gelul de curatare Eucerin Dermopurifyer, era putin mai dur cu pielea dar mi-a placut si acela. Am folosit si Avene Cleanance dar aveam un miros mult prea puternic pentru un produs care este aplicat pe fata, desi nu mi-a facut rau si mirosul era chiar placut, am decis ca nu este chiar ok si nu l-am recumparat. Probabil Gentle Hydrating Cleanser va fi recumparat la nesfarsit.

Elf Lock & Seal a fost introdus in cos pentru a fi comparat cu Inglot Duraline. Momentan nu pot expune aceasta batalie, o las pe mai tarziu. Nemultumirea mea a fost ca flaconul a ajuns aproape gol, s-a scurs foarte mult produs, ambalajul era umed... Hmmm... Nu am fost deloc incantata....
Produsul mi se pare ok, nu am avut foarte mult timp sa il testez dar l-am incercat si mi se pare ok, il folosesc pentru pigmenti.Imi place ca vine si cu o mica pensula, pe care eu o gasesc utila si un mic recipient in carea pot amesteca pulberea cu lichidul.

Am lasat la urma setul de pensule Bdellium Tools, dar nu va spun nimic mometan, doar ca le-am dorit foarte mult. Setul vine impreuna cu un etui cu multe spatii libere, in care eu mi-am ingramadit deja pensulele mele preferate pentru uz personal. In esenta asta am vrut, un etui usurel si spatios, cateva pensule utile,multifunctionale, suficiente pentru realizarea oricarui tip de machiaj. Raman des la prietenul meu asa ca voiam ceva lejer, usor de transportat. Daca imi plac si daca merita veti citi intr-un articol separat. :P



In concluzie, sunt multumita de ce am primit si ma bucur ca am decis sa mai dau o sansa acestui site.
Va voi arata constant ce am mai descoperit pe iHerb si va voi spune parerea mea despre produsele incercate.
Daca cineva vrea sa recomande ceva as fi foarte bucuroasa sa primesc cateva sugestii.

Multumesc pentru vizita!!

Va doresc o zi frumoasa!