miercuri, 3 septembrie 2014

Autumn Wishlist ( Sheinside.com )



Chiar daca nu imi place sa recunosc, vara a trecut, temperaturile scad, iar toamna isi face simtita prezenta, mai ales dimineata si seara...
Magazinele unt inca pline cu hainute frumoase de vara insa incerc sa ma abtin si sa imi indrept privirea spre hainute mai potrivite pentru toamna.

In urma experientei placute cu Sheinside.com, am decis sa aleg cateva exemple de pe acest site, puteti arunca o privire, poate va surade ceva, mai ales ca preturile sunt accesibile.

Mi-am ahizitionat deja doua rochite dragute, una verde inchis si una neagra, potrivite cu o jacheta de piele si si ghetute cu tinte dar si la un pantof cu toc inalt. Mi-am propus sa achizitionez articole care merg in mai multe combinatii si de data asta chiar nu vreau sa fac abuz.

Asadar, imi doresc sa bifez o parte din urmatoarele articole:

Sacou/ Blazer colorat

Am in colectie destule sacouri, unul negru, clasic, iar restul in culori terne de maro, albastru, dungi, insa nu am niciunul intr-o culoare vie, nebuna. Mi-a placut cel de mai jos.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9a1e0nILo2RwQfvLIec2m6YSMTG2ubH8Nh5IzZOIdrl2YD5nH40qcvNB6O9-dAnu-iB60ORBLOer8HctyqvK6xU0poKFhAYLwdRK1rhOGnQUnZngznDLo3DUacVdQ0WYgejjIm1kaZTI/s1600/1407222542530122161.jpg
Disponibil aici la pretul de  29.39 USD


 Boyfriend Jeans

Nu am nicio pereche de astfel de blugi  in garderoba, nu stiu in ce masura ma avantajeaza, insa imi place cum arata cu tocuri inalte.

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh19VM_vwNTMaaT2zmwr-lMmdyMOE53CfP4VbbpsKxOepnE4rfIsxYKeHhlORn4fjUhp5Z_YY7dapXoXAKw_FW2uiIFZemhW6zGmE1rUgFyREmpZHm7JKVdcfJDwHxRzGl1QSW0TRkc4FQ/s1600/1398232098204951552.jpg
Disponibili aici la pretul de 21 USD

Pantaloni scurti de jeans uzat

Pantalonii scurti ii prefer mai mult toamna pentru ca ii port purta cu dres mai opac si bocanci, combinatia mea preferata. Trebuie sa recunoastem ca nu toate avem picioare perfecte, unele dintre noi muncesc din greu pentru a avea un aspect ok, asadar fustele si pantalonii scurti isi fac loc in  viata mea mai mult toamna.
Imi plac cei uzati dar si cei din imitatie piele.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgk_JxOWtAGCoCZ7R2LOf8DDq6Dg93WvBxrPU3IMtPFlakKW1il6XLc7T8sTxCe4rVd1Vu1Zq6LcAdec0FOcnShXyHNN_KWEQ9L1N9Nem3_EiLnSQ5q3O-_jYAAJtUNDcHxkEHxSqe8peg/s1600/1397876985323291381.jpg
Disponibili aici la pretul de16.67 USD

Rochita asta o vanez de mult, imi place croiala si textura materialului si cred ca mi s-ar potrivi. Am chiar si niste pantofiori care ar merge de minune.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtUH5EYGUnIjB67jdYk1zQxM8KJVBYotgnJHKPuJw6HUo0qgDlXf1QGd0MZgfbP1tbkMctZXeeO7kVxVyfXxcXVNbKc9e5whNhGzApwFCww2SRAsuvCOVWoQITpw1Qh63-B2eMjqfFPv4/s1600/1384327042454354467.jpg
Disponibili aici la pretul de 26.67 USD

Floral Skirt

Imi plac articolele vestimentare cu motiv floral  si am multe in colectie insa nu detin nicio fusta de genul acesta, asa retro-chic, lunga pana la genunchi. Este disponibila si pe verde cea de mai jos

Black Floral Pleated Skirt pictures
Disponibila aici la pretul de 21.33 USD


Jacheta de piele ocupa loc de cinste in garderoba mea, am 3 de culoare neagra, una bej, una rosu inchis, una gri cu aspect de invechit, una mov si cam atat. Cu toate astea imi mai doresc si pe maro, cea de mai jos imi place si ca model si ca nuanta.

 Khaki Long Sleeve Crop PU Leather Jacket pictures

Disponibila aici la pretul de 46.67 USD

Esarfa este accesoriul meu preferat in sezonul rece, am mai multe forme si marimi, texturi si culori, nu ies niciodata fara ceva la gat, pentru mine este o necesitate.


Red Vintage Geometric Print Scarves pictures 

Disponibila aici la pretul de 13.93 USD

 Ochelarii de soare nu sunt un accesoriu obligatoriu pentru mine, din pacate, dar imi plac cei colorati si cu forme mai ''haioase''. Mi-ar placea o pereche ca cea din imagine.

Yellow Lenses Leopard Sunglasses pictures

Disponibili aici la pretul de 13.80 USD


Cam acesta ar fi wishlistul meu pentru toamna asta, am incercat sa ma limitez, desi am salvat initial o multime de fotografii, o parte din ele cu incaltaminte, rochite si gentute, dar cum mi-am achizitionat deja doua genti iar incaltaminte de toamna am destula, am renuntat la ele.
De asemenea, mi-am dat seama ca nu port decat o mica parte din hainele care zac indesate in sifonier asa ca mi-am propus sa gasesc placerea in a le purta pe cele vechi si sa imi indrept atentia spre alte investitii.

Multumesc pentru vizita!
Va doresc o zi placuta!