luni, 11 august 2014

Purple & Blue Makeup Look


Desi suntem la jumatatea lunii august,aproape, abia acum simt caldura si atmosfera de vara in adevaratul sens al cuvantului. Imi place vara si temperaturile ridicate nu ma deranjeaza deloc, mi-ar placea totusi sa dureze mai mult aceasta perioada.
Machiajul de astazi este unul colorat,  potrivit pentru petrecerile care au loc in acest sezon.
Am folosit nuante de mov pe pleoapa superioara si inferioara, iar in coltul intern am aplicat in locul iluminatorului un fard albastru, ca cerul.  Pentru adancime si putin ...mister am adaugat in  centrul pleoapei
mobile un pigment foarte deosebit de la Parisax(nuanta Ipanema).
Tusurile colorate au un efect aparte  dar pot fi inlocuite de unul negru, acesta va intensifica mai bine privirea.

Am folosit pentru machiaj paleta de farduri de 28 de nuante de la produsecosmetice.ro 








Produse folosite:

Ten:  Revlon Colorstay  (180) 
          Revlon Colorstay Powder(Light)
          Iliminator Make-up Studio (produsecosmetice.ro) - review aici
Ochi: 
          Kit pentru sprancene Revlon Vital Radiance (produsecosmetice.ro) - review aici
         Lime Crime Eyeshadow Helper (limecrimemakeup.com) - review aici
         Baza de machiaj NYX (white)
         Trusa 28 de culori (produsecosmetice.ro)
         Fard Parisax Professional ( Ipanema)
         Lime Crime Eyeliner (Blue milk)
          Gene falseno name
           Adeziv DUO
           Rimmel London ExtraSuper Lash 
   
Buze:  Gloss Beauty Uk