miercuri, 20 august 2014

Plimbare in aer liber la ceas de seara. Outfit by kurtmann.ro


V-am vorbit de cateva ori despre kurtmann.ro si o sa mai auziti de bine din partea mea in ceea ce priveste acest site.  Un sfert din hainutele pe care le am in sifonier sunt achizitionate de la ei, am fost atenta si am urmarit cu interes ofertele, astfel am avut norocul sa ''dau lovitura'' achizitionand articole foarte frumoase la preturi mai mult decat convenabile.

Cea mai recenta achizitie este aceasta bluzita, am ales-o datorita imprimeului care este foarte fun si imi place la nebunie. De asemenea vreau sa ma pregatesc pentru ...sezonul urmator :( asa ca incerc sa nu ma mai uit dupa rochite inflorate si bluzite vaporoase.

Pantalonii scurti i-am achizitionat anul trecut in vara, in urma unei reduceri mari, nu imi amintesc, dar stiu ca i-am luat la un pret foarte bun.  Sunt din imitatie piele, au talie inalta si un croi super care ma avantajeaza, zic eu.







 
 





Bluza este inca disponibila aici.

I momentul de fata sunt reduceri de 20%  la peste 1800 de articole.
Au  reduceri si la costumele de baie, de 50%


Pantaloni scurti Stradivarius (kurtmann.ro)
Tenisi Corso (Leonardo)
Geanta Oasap.com


Multumesc pentru vizita!

O seara placuta va doresc!