vineri, 1 august 2014

Cute Comfy Look: Blue Jeans si Caroruri

Daca ar fi sa numar camasile in caroruri din garderoba mea nu mi-ar ajunge degetele de la doua maini, ador acest imprimeu, am caroruri pe rosu, verde, galben, roz, verde cu rosu, mov, albastru cu roz, ''n'' combinatii pe care le ador. Nu stiu de ce am senzatia ca nu sunt singura care poarta asa ceva (sau care are o obsesie pentru asa ceva),  in opinia mea materialul acesta este vedeta oricarui sezon, si merge combinat in multe tinute, mai ales alaturi de jacheta de piele.
A doua piesa vestimentara fara de care eu nu pot sa traiesc sunt jeansii clasici de culoare albastra. Stiu fete care au in colectie doua perechi de blugi pe care ii imbraca foarte rar, insa majoritatea au cel putin zece perechi, categorie in care ma incadrez si eu. Imi plac, in general, cei inchisi la culoare.
Cea mai recenta pereche din colectia mea sunt cei de mai jos, achizitionati de pe kurtmann.ro.
Sunt jeans-i cu un croi simplu, fara  niciun fel de podoabe, pietricele, dantelute...etc.
Astazi ma vedeti asa cum sunt eu zi de zi, tinutele mele sunt banale de multe ori dar aleg confortul in locul elegantei si feminitatii, asta pentru ca sunt tot timpul in deplasare si nu as face fata altfel.











Materialul nu este deloc rigid se muleaza perfect si este subtirel, potrivit pentru vara.  Nu am apucat sa-i tai inainte sa fac fotografiile, asta pentru ca nu am avut rabdare sa-i duc la modificat, i-am imbracat imediat ce i-am primit.

Aruncati o privire pe kurtmann.ro, au o gramada de modele noi de jeans (gasiti aici), de asemenea au si reduceri de 70% la unele articole (gasiti aici reduceri)

Multumesc pentru vizita!

O zi perfecta va doresc!