vineri, 13 iunie 2014

Tratament pentru par Maroccan Natural - Cum sa imbunatatesti textura unui par aspru si degradat


Sper sa nu va plictisesc prea tare cu prelegeri despre  ingrijirea parului, primesc tot mai des mesaje de la fete care se confrunta cu aceleasi probleme ca si mine, astfel constat ca exista destul de multe fete care nu sunt multumite de parul lor si prefera sa il ascunda intr-un coc sau sa-l impleteasca, ori sa il indrepte cu placa zilnic...
Am avut si eu momente cand nu imi suportam parul, pe vremea cand nu aveam grija de el, cand foloseam placa si nu imi tundeam varfurile. Mie nu mi-a placut niciodata sa imi tin parul prins, nu ma avantajeaza...eu iubesc parul lung si bogat si imi place sa stau cu pletele in vant.  De-a lungul timpului am intalnit fete cu un par superb, un par ''de moare lumea'', multe dintre ele mi-au marturisit ca nu fac nimic special pentru intretinere, ba chiar erau nemultumite de parul lor drept si matasos care nu sta asezat in bucle sub nicio forma.
Ce-i drept, orice lucru are avantaje si dezavantaje, nici mie nu imi rezista parul drept si am foarte putine alternative pentru coafat, dar ma multumesc si asa. Pe mine nu ma deranjeaza atata timp cat este sanatos si arata bine fara tratament termic.
Dar cum reusim sa ne intretinem parul sanatos o perioada indelungata si cum imbunatatim textura unui par cu fir gros si aspru?
Eu am vorbit de multe ori despre asta, v-am spus ca un par aspru, degradat si uscat are nevoie de ingrijiri speciale. Textura poate fi imbunatatita cu produse pentru netezire si cu ajutorul unor produse pentru hidratare si pentru nutritie potrivite unui par degradat.
Nu o sa va vorbesc astazi despre produsele cu care imi ingrijesc parul in mod normal ci o sa va povestesc mai multe despre un produs care a intrat de curand in rutina mea de ingrijire.

Este vorba despre tratamentul pentru par Maroccan Natural cu ulei de rozmarin, ulei de cedru, ulei de lavanda, catina si ulei de argan desigur.
 Maroccan Natural este un brand, un nume rasunator, al caror produse au avut un succes urias in toata lumea. Producatorul isi are originile la Londra si incanta cumparatorul cu produse organice de cea mai inalta calitate. Cel mai incantata am fost de ...siguranta pe care o promite pentru sanatatea mea, apoi am fost incantata de rezultatele pe care le promite. Produsul este disponibil pe produsecosmetice.ro aici







Descrierea produsului de pe produsecosmetice.ro

'' Tratamentul organic pentru par cu ulei de argan de la Moroccan Natural protejeaza, revitalizeaza si hidrateaza parul si scalpul.Amestecul dintre uleiul de argan, cel de catina si uleiurile esentiale din lavanda,rozmarin si cedru ajuta la intarirea firului de par, la refacerea structurii scalpului si la hranirea radacinilor''


'' Beneficii:
* Hidrateaza si reda aspectul sanatos si natural al parului
* Vitamina E regenereaza firul;
* Tratamentul penetreaza foliculii si porii parului asigurand aportul necesar de sebuum si vitamine necesare unui par bogat si stralucitor;
* Controleaza firele rebele si antioxidantii intaresc firul de par;
* Stimuleaza cresterea parului;
* Reda elasticitatea parului, firele devenind mult mai puternice;
* Indeparteaza matreata.


Aplicat ca tratament:
* Se pulverizeaza pe parul uscat si se asteapta tim de 10 minute, dupa care se samponeaza si se spala.


Aplicat pentru coafare:
* Se pulverizeaza cateva picaturi in palme si se trec palmel prin par, dispersand cantitatea si pe varfuri, cand parul este aproape uscat;
* A nu se utiliza prea mult pentru ca va conferi un aspect uleios parului.
  
Cantitate: 30 ml
Cod produs: AHT30 
Made in: London
Producator: Moroccan Natural  ''

Mai multe detalii despre Maroccan Natural gasiti pe siteul www.longeviv.ro,  importatorul oficial in Romania

Parerea mea despre produs:

Inainte sa incep testarea mi-am taiat varfurile, eu fac acest lucru din doua in doua luni, ceea ce inseamna ca indepartez foarte putin din varfuri. Prefer sa il tund des cate 1 cm decat sa il tund la 10 luni 10 cm. Niciun produs nu poate vindeca varfurile deteriorate, dar ii poate imbunatati textura si poate preveni despicarea varfurilor.
Primul lucru pe care l-am observat la acest produs, pe langa faptul ca varfurile mele sunt bine ingrijite, a fost faptul ca m-a ajutat in problemele cu scalpul.  O data pe saptamana aplic si pe scalp o cantitate mica de produs, calmeaza iritatiile, mancarimile si descuamarile cauzate de stres. In perioadele solicitante am aceasta problema si am incercat mai multe tratamente pe scalp, unele mi-au facut mai bine, altele mai rau. 
Simteam ca ma ajuta sa tin in control chestia asta insa am intrerupt tratamentul crezand ca s-a rezolvat problema insa... Era de asteptat sa nu rezolv nimic dupa cateva aplicari, in plus stilul meu de viata nu s-a imbunatatit...  
Ca sa fim frumoase in exterior trebuie sa ne protejam din interior; stresul, oboseala, alimentatia, noptile nedormite, stilul de viata agitat si sedentarismul sunt doar cativa factori care isi pun amprenta asupra chipului si trupului nostru.  In ceea ce priveste podoaba capilara, alimentatia cantareste foarte mult, dar si stresul... Parul trebuie hranit si din interior iar cea mai buna sursa de hrana pentru par sunt bananele, pestele, morcovii, rosiile, carnea rosie, ouale, migdale, nuci (in special alimente care contin omega-3) si cat mai multe fructe.
Uleiul de argan contine omega-3 si omega-9 care au capacitatea de a ingriji parul casant si deteriorat. Acesta contine antioxidanti, vitamina E si alti nutrienti benefici pentru sanatatea parului nostru.
Nu o sa incerc sa va explic de ce sunt importante uleiurile naturale pentru par, gasiti foarte multe surse in care puteti cititi despre fiecare ingredient pe care il contine acest produs. Eu cred ca este un cocktail de ingrediente foarte bine alese si am toata increderea.
Din cate am citit, uleiul de rozmarin este cel care ma ajuta cu problemele de pe scalp si se pare ca se foloseste pentru o multime de afectiuni nu numai pentru ingrijirea parului. Uleiul de catina este folosit in scopuri estetice de mii de ani, se pare ca este responsabil pentru luciul si vitalitatea firului de par. De asemenea, uleiul de catina este benefic si pentru sanatatea pielii, pentru tratarea acneii si prevenirea aparitiei ridurilor.
Este posibil sa aveti mai multe cunostinte despre plante decat mine, daca am gresit cu ceva, va rog sa ma corectati, daca sunt lucruri noi pentru voi, sper ca v-am trezit interesul.  
Pasiunea pentru nutritie, sanatate si alimentatie sanatoasa o am de cand am inceput facultatea... Dupa trei ani am invatat sa aleg cele mai calitative produse pentru mine, aproape ca am devenit obsedata de ''calitate''...
 Sunt atrasa de ambalajele pe care scrie ''BIO'' sau ''ORGANIC''  dar citesc intotdeauna ingredientele, 
de aceea apreciez atat de mult acest produs, pentru ca este sigur. 

Cum folosesc acest produs?


Cel mai des l-am aplicat ca pe un produs de styling, doar pe varfuri intr-o cantitate foarte mica. Uneori incarca parul mai mult decat trebuie, mai ales daca il aplic  impreuna cu alt produs pentru hidratare. 
Cel mai bun rezultat il obtin cand il las in par peste noapte aplicat intr-o cantitate mai generoasa; dimineata urmez ritualul meu de ingrijire. Procedez asa cand am mai mult timp pentru rasfat dar este suficient sa fie lasat sa actioneze macar 2 ore. Ca sa il mai economisesc il amestec cu ulei de cocos sau de jojoba.
Da, tin mult la acest produs si il consider  micul meu secret pentru frumusete!
Uleiurile esentiale de cea mai buna calitate sunt o minune pentru sanatate si frumusete, eu am facut o pasiune pentru acestea si ma ajuta mult in  ingrijirea tenului si a corpului.

Aveti grija cand cumparati uleiuri esentiale, este bine sa va uitati si la pret, exista foarte multe produse falsificate pe piata, daca sunteti consumatoare de mai mult timp sesizati diferenta intre produse, este la fel ca in cazul comercializarii mierii de albine.  Prin asta nu vreau sa spun ca un produs daca nu este scump nu este bun dar in unele cazuri trebuie sa tinem cont si de pret, dar daca il gasesti la jumatate de pret la aceiasi cantitate atunci este clar ca ceva nu este in regula.
Eu le folosesc doar extern  dar mama mea foloseste si intern, prefer sa consum lipidele direct de la sursa, adica din fructe nucifere, dar fiecare face ce considera ca este mai bine pentru el. (ma refer la uleiurile comestibile destinate si pentru uz intern) 

 Maroccan Natural - tratament pentru par
Beneficii:

- parul este mai hidratat si mai lucios
- previne aparitia despicarii varfurilor
- imbunatateste textura parului degradat
- sursa de nutrienti esentiali pentru regenerarea parului
- fibra capilara este mai neteda
- se obtin rezultate bune aplicat ca un tratament (cu cat timpul de actionare este mai mare cu atat eficienta creste)
- reda vitalitatea varului vopsit (testat si pe mama mea)
- parul este mai placut la atingere

Puncte contra:

- aplicat ca produs de styling pe parul umed, fara a clati, poate incarca prea mult parul, chiar si pe cel uscat 
- as zice ca se incadreaza aici si pretul dar....


O mica paranteza:

In momentul de fata parul meu este mai ingrijit ca niciodata si cred ca  nu l-am avut niciodata atat de lung...
Acum cativa ani aveam mai putina grija de el si investeam mai putin si cred ca diferenta se vede...

Cum arata parul meu in 2012





 Cum arata parul meu in 2014

















Aveti grija de voi si nu renuntati daca rezultatele intarzie sa apara!


Si parul meu are zile proaste, asa cum mi se spune ca sunt norocoasa cu parul meu asa mi se spune si :'' Ce ti-ai facut la par, de ce sta asa?''.  Asta pentru ca nu am mereu timp sa trec prin toate procesele de ingrijire sau din economie de timp il usuc haotic cu uscatorul de par. Asta este dezavantajul parului ondulat, necesita prea mult timp pentru descurcare si este nevoie de mai multe produse pentru a forta formarea buclelor. 
O sa creez un articol in care o sa va dau cateva tipsuri pentru bucle mai bine definite.

Pana data viitoare sper sa va ajute postarea de astazi!

Multumesc pentru vizita!




Tratamentul organic pentru par cu ulei de argan de la Moroccan Natural protejeaza, revitalizeaza si hidrateaza parul si scalpul.Amestecul dintre uleiul de argan, cel de catina si uleiurile esentiale din lavanda,rozmarin si cedru ajuta la intarirea firului de par, la refacerea structurii scalpului si la hranirea radacinilor. - See more at: http://www.produsecosmetice.ro/tratament_organic_pt_par_cu_ulei_de_argan_moroccan_natural-r8126.html#sthash.Xb1D1q42.dpuf
Beneficii:
* Hidrateaza si reda aspectul sanatos si natural al parului
* Vitamina E regenereaza firul;
* Tratamentul penetreaza foliculii si porii parului asigurand aportul necesar de sebuum si vitamine necesare unui par bogat si stralucitor;
* Controleaza firele rebele si antioxidantii intaresc firul de par;
* Stimuleaza cresterea parului;
* Reda elasticitatea parului, firele devenind mult mai puternice;
* Indeparteaza matreata.


Aplicat ca tratament:
* Se pulverizeaza pe parul uscat si se asteapta tim de 10 minute, dupa care se samponeaza si se spala.


Aplicat pentru coafare:
* Se pulverizeaza cateva picaturi in palme si se trec palmel prin par, dispersand cantitatea si pe varfuri, cand parul este aproape uscat;
* A nu se utiliza prea mult pentru ca va conferi un aspect uleios parului.
- See more at: http://www.produsecosmetice.ro/tratament_organic_pt_par_cu_ulei_de_argan_moroccan_natural-r8126.html#sthash.Xb1D1q42.dpufwww.longeviv.ro