joi, 26 iunie 2014

Despre modelarea sprancenelor. Fard pentru modelarea sprancenelor Revlon Vital Radiance


Sprancencenele pot fi un accesoriu foarte pretios  si pot aduce imbunatatiri fizionomiei.
Pentru mine sunt foarte importante si fac tot posibil sa le acord ingrijirea corespunzatoare macar o data pe saptamana. Prin ingrijire ma refer la stilizarea lor prin pensat si tuns, uneori le si vopsesc, dar acest lucru se intampla foarte rar pentru ca prefer sa le conturez cu fard in fiecare zi cand ma machiez (mai ales ca sunt destul de inchise la culoare).
Sprancenele mele nu sunt perfecte insa ma consider un caz fericit intrucat sunt destul de bogate si inchise la culoare.  Problema ar fi ca nu au forma dorita si incerc de ceva timp modific cate ceva, din pacate am nevoie de cateva fire de par care nu cresc acolo unde am nevoie.
Asadar, pentru a umple golurile si pentru a crea iluzia unei forme armonioase folosesc fard pentru spranene.
In ziua de azi este ceva obisnuit, opt din zece femei isi contureaza sprancenele chiar daca folosesc sau nu machiaj pentru restul fetei. Acesta este un lucru imbucurator, se pare ca femeile sunt tot mai atente cand vine vorba de aspectul lor.
 Din pacate, unele dintre noi fac alegeri gresite si aleg produse nepotrivite, ori primesc informatii eronate in privinta acestui aspect. Cele mai multe aleg(sau sunt sfatuite) sa-si vopseasca sprancenele negre daca sunt brunete, sau sa le contureze in culori cat mai inchise. In orice caz, am vazut si  fete cu par blond care isi fac sprancenele foarte inchise, sau persoane care prefera sa aiba sprancenele foarte subtiri.
Uneori este vorba de gusturi si chiar nu vreau sa insist pe acest aspect, prefer sa respect principiile  fiecaruia,  indiferent ca sunt de acord sau nu cu ele.

Revenind la scopul postarii de astazi, spuneam ca nu am mari probleme cu sprancenele, de aceea nu insist prea mult atunci cand le conturez, nu urmez prea multi pasi si nici nu folosesc multe produse.

 Intai de toate am grija sa fie tot timpul proaspat pensate, cel putin o data pe saptamana am grija sa le aranjez. Este important sa le si tund pentru ca am firele foarte lungi si tind sa isi piarda forma daca le las asa.

Acum folosesc fardul de sprancene de la Revlon ( Vital Radiance Brow Fill-In Powder in nuanta 04 Brunette). Imi place ca sunt doua nuante de fard, astfel obtin un efect mai natural.

Asa arata sprancenele mele neconturate


Asa arata sprancenele mele conturate cu kitul de la Revlon



Cum procedez:

Intai de toate curat rezidurile si fondul de ten de pe sprancene cu o perie pentru sprancene (eu  prefer peria conceputa pentru rimelarea genelor)



Incep conturarea sprancenelor cu fardul inchis din paleta pe care il aplic pe jumatate din acestea, in partea exterioara. De obicei folosesc o pensula unghiulara cu peri mai rigizi, cea care vine impreuna cu kitul seamana foarte bine cu cea pe care o folosesc in mod obisnuit, diferenta o face doar coada care este foarte scurta.




Pentru restul sprancenei folosesc fardul mai deschis si am grija sa obtin un degrade si o culoare cat se poate de omogena.






Kitul pentru sprancene de la Revlon este celebru si mult laudat pe internet. Cum era de asteptat m-a cucerit si pe mine, chiar daca i-am gasit cateva lipsuri.


Acesta vine impreuna cu instructiuni detaliate pentru utilizare, ceea ce mi s-a parut un lucru foarte bun.
Prima reactie a mea cand am vazut produsul a fost legata de recipient care mi s-a parut putin cam mare pentru a depozita asa putin produs. Rectific, produs este suficient, doar ca am o nemultumitre legata de design.








Sunt placut impresionata de aplicator, care este de o calitate foarte buna, lucru rar intalnit, de obicei aplicatoarele care vin impreuna cu kitul sunt foarte tari si chiar nu se pot utiliza. Seamana mult ca si marime, forma si textura cu pensula mea preferata pentru sprancene, singurul lucru care ma deranjeaza uneori este faptul ca are manerul scurt insa ma pot descurca cu asta.


Apreciez faptul ca fardurile nu sunt foarte pigmentate, prefer sa aplic mai multe straturi desi sa imi iasa sprancenele prea inchise la culoare. Avand in vedere  ca am ales nuanta 04 Brunette ma asteptam la alt ton, acesta este unul cald, potrivit mai bine pentru o culoare calda de par, cu reflexii aurii, sau poate chiar blond inchis (depinde si de cantitatea de fard aplicata). Nu este potrivit pentru parul cu subton rece, este o nuanta prea calda pentru brunete.
La mine nuanta este putin mai deschisa decat culoarea firelor de par, ceea ce am apreciat, insa mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu subtonul acesta mai cald. De obicei alegeam sa conturez cu un fard cu subton mai rece, usor spre gri (desi, teoretic, acesta se potriveste mai bine cu nuanta parului meu care are reflexii calde, aurii).



PRO:

- rezistenta foarte buna, fara retusuri pentru intreaga zi
- pigmentatie potrivita pentru destinatia acestui fard
- textura potrivita, pulberea nu este prafoasa, astfel incat fardul nu se intinde (alt plus pentru rezistenta)
- doua nuante de fard potrivite pentru intensificare si conturare
- subton cald, potrivit pentru fete cu parul mai deschis la culoare, chiar si pentru un par auriu, aramiu
- aplicator de buna calitate care poate fi folosit cu succes
- instructiuni de utilizare
- pret bun

CONTRA:

- denumirea nuantei 04 brunette poate pacali o persoana care are parul brunet; ar crea un contrast neplacut alaturi de parul cu subton rece


DISPONIBIL pe produsecosmetice.ro

! Atunci cand alegem fardul pentru sprancene trebuie sa fim foarte atente la nuanta. Subtonul rece la produsele destinate sprancenelor este mai greu de gasit dar nu imposibil, daca aveti parul negru, negru albastrui, blond platinat, etc. nu incercati sa aplicati negru pe sprancene dar nici un fard cald, cu subton rosu, cautati o nuanta de maro cu subton rece, gri.
De asemenea, este mai usor sa folositi un fard pentru sprancene in defavoarea unui creion care se poate blendui mai greu iar rezultatul nu va fi cel dorit.

Sper sa va fie de folos articolul de astazi!

Muultumesc pentru vizita!