duminică, 11 mai 2014

Machiaj in nuante de verde si albastru realizat cu farduri Sleek ( V1 Bright + V2 Dark)


Data trecuta am iesit din zona mea de comfort si am realizat un machiaj in nuante de roz; chiar daca nu sunt preferatele mele am fost surprinsa ca arata chiar bine, desi tot mi se pare ca nu este cea mai fericita alegere cromatica pentru mine.
Asa ca m-am reintors la nuantele mele preferate cand vine vorba de culori si am realizat un machiaj cu albastru(marin) si cu verde. Cred ca este o combinatie reusita pentru ochii caprui.
Am folosit pentru machiaj cele doua palete Sleek Ultra Matte V1 Bright si V2 Dark, chiar va spuneam intr-un articol trecut ca functioneaza bine impreuna. Tusul albastru este o achizitie mai noua, am incercat sa il inlocuiesc pe cel de la Lime Crime si am ales acest tus gel albastru Laura Mercier care este suuuper, insa nu  la fel de intens ca celalalt si este o idee mai dark.
Sper sa va placa si sa va inspire!













Produse folosite pentru machiaj:


Ten:  Revlon Colorstay (150) + (180)
          Revlon Colorstay Powder(Light)
          Bronzer Essence (Blonde)
          Teracota Powder Golden RosBlush Sleek Rose Gold
          Iliminator Flormar (01)
Ochi: 
          Kit pentru sprancene Oriflame
         Lime Crime Eyeshadow Helper (limecrimemakeup.com) - review aici
         Baza de machiaj NYX (white)
          Sleek Ultra Matte V1 Bright Palette (produsecosmetice.ro), review aici
           Sleek Ultra Matte V2 Bright Palette
           Laura Mercier Eyeliner Gel (Blue ?)
           Rimmel London ExtraSuper Lash 
   
Buze: Nyx Lipstick (Narcissus) (produsecosmetice.ro) - review aici.
          + Revlon Lipstick (720 Fire& Ice)

Multumesc pentru vizita!

Cu drag,

Alex