duminică, 4 mai 2014

Ce testez acum? Produsele cosmetice de la elevina.ro (Pareri dupa doua saptamani de utilizare)


Pentru ca eu sunt mereu in cautare de produse benefice pentru mine ma prezint in aceasta dimineata cu un articol despre cele mai recente produse care au intrat in trusa mea de ingrijire.
 Magazinul online elevina.ro a desfasurat o campanie prin  intermediul careia a oferit patru produse pentru testare,un produs dedicat ingrijiri fetei, unul pentru ingrijirea corpului, unul pentru par, si un produs pentru machiaj.Nici macar unul dintre cele alese nu a fost incercat inainte,  insa m-am orientat dupa nevoi, am studiat destul de mult timp site-ul dar in cele din urma am facut cele mai bune alegeri pentru mine.



Astazi va voi povesti pe scurt cum mi s-a parut fiecare, dar voi reveni cu review detaliat dupa inca putin timp de testare.

1. Crema protejare UV Skincode Essentials



 Va marturisesc, nu am mereu grija de mine in sezonul rece si nu folosesc mai deloc protectie solara, asta se datoreaza  pe de o parte neglijentei dar si faptului ca nu am gasit pana acum un produs care sa ma multumeasca din toate punctele de vedere. Daca sunteti posesoarele unui ten mixt stiti ca majoritatea cremelor pentru protectie solara tind sa evindentieze foarte mult sebumul din zona T, poate ca iarna nu este asa mare problema dar vara, cand cresc temperaturile, este un cosmar. In sezonul cald folosesc mereu o crema seboreglatoare, asa pot tine cat de cat in frau problema asta.
 Desi am riscat destul de tare si m-am gandit mult inainte sa aleg acest produs, acum, dupa aproape doua saptamani de utilizare zilnica va spun ca am facut o alegere foarte buna, se pare ca instinctul nu m-a inselat nici de data asta.
Ca orice crema pentru protectie solara are culoare alba, dar pielea nu arata mai palida dupa aplicare, nu este uleioasa si intra foarte repede in piele, fondul de ten se aplica perfect deasupra si nu-i afecteaza rezistenta, m-am mirat cand am vazut ca dupa cateva ore nu mi s-a scurs fondul de ten si  nici cantitatea de sebum nu era exagerata. Alta chestie pe care vreau sa o punctez este faptul ca dupa demachiere daunele agentilor externi asupra tenului meu sunt mai mici, nu stiu daca este doar in imaginatia mea dar mi se pare ca descopar mai putine cosulete cand dau jos fondul de ten de cand am renuntat la crema pe care o foloseam in mod normal ca baza de machiaj.
Deja m-am lungit prea mult aici, o sa va spun mai multe cand o sa-i fac review. Tin sa  va spun ca pentru mine este o descoperire, ma bucur ca nu imi face tenul uleios si ca nu imi provoaca iritatii, un dezavantaj ar fi ca are SPF 30 doar.

 2. Tratament pentru par Alfaparf Nutri Seduction Wearable Treatment



 Nu stiam foarte multe despre Alfaparf,  auzisem ca sunt produse bune si cam atat.  Ei bine, din cele 4, tratamentul pentru par este produsul meu preferat. V-am mai povestit despre parul meu si despre capriciile sale, stiti cat de mult il iubesc si cat imi doresc  sa il rasfat, asa ca acest produs este minunat, am simtit diferenta de la prima aplicare. Din tot ce am incercat pana acum este produsul care mi-a hidratat parul cel mai bine, l-am folosit impreuna cu alte produse dar si separat sa vad daca face fata si da, chiar face fata numai ca trebuie sa pun o cantitate mai mare ca sa imbrac tot parul si ar fi suficient,insa nu renunt la produsul pentru bucle si la ulei pentru ca au rostul lor (in cazul meu, pentru alte persoane chiar si acest produs de unul singur ar putea fi prea mult).  Nu va mai spun nimic pentru ca voi face un review foarte curand, va voi vorbi despre el prima data.

3. Lotiune de corp parfumata Herbagen


Sunt lensa la capitolul acesta si uneori sar peste lotiunea de corp dar am zis ca poate daca voi avea in trusa de ingrijire un produs parfumat, voi avea inca un motiv in plus sa o aplic constiincioasa. Ideea este ca singura lotiune de corp pe care o aplic in fiecare seara este crema anticelulitica pentru ca simt diferenta, pielea este mai hranita si mai fina. Imi place lotiunea de corp Herbagen si intind mana dupa ea pentru ca imi place sa am un miros placut, iar in cazul de fata se mentine mult in comparatie cu alte produse. Parfumul este neobisnuit de puternic pentru o lotiune de corp si nu imi place sa ma imbalsamez prea tare pentru ca sunt mai sensibila la mirosuri si imi place sa fiu mai discreta. Prima data am incercat-o pe mana ca pe fondul de ten, doar asa sa vad textura si am simtit mult timp mirosul pe piele. Nu voi folosi acest produs seara inainte de culcare pentru ca probabil ar fi prea mult chiar si pentru iubitul meu (care are un nasuc mai delicat) daca o aplic din cap pana in picioare ca pe o lotiune obisnuita, in schimb o prefer in spatii deschise, cand plec de acasa, cred ca tine locul unui parfumel (asta daca va plac mirosurile discrete si nu va place sa lasati dara de parfum in urma voastra). Lotiunea de corp parfumata Herbagen nu exceleaza la capitolul hidratare, este foarte usoara si fluida, eu tind spre produse mai dense pentru corp pentru ca pielea mea este foarte uscata, in schimb are un miros placut si fin.

 4. Fard de pleoape pudra Parisax (Ipanema)


Ultimul produs primit este fardul pulbere Parisax Professionl in nuanta Ipanema, cu reflexii violet.
Acesta este mov  ca baza iar reflexiile sunt metalice verzui, arata superb aplicat peste un fard inchis, in fotografia de mai jos este aplicat peste negru.



Se pot face multe combinatii cu el, poate transforma un machiaj smookey banal intr-unul deosebit.  Pe pleoapa inferioasa am aplicat o mica cantitate si direct pe piele, astfel se mentine nuanta de baza cu irizatii mov. Observati ca nu stiu sa descriu foarte bine produsul, dar in poze se vede cam ce rol poate avea intr-un machiaj, eu il aplic la final cu degetul pentru putina stralucire.

In concluzie, sunt incantata de produsele primite, era firesc intr-o oarecare masura pentru ca eu le-am ales dupa ce m-am gandit foarte bine inainte. Cel mai incantata sunt de tratamentul Alfaparf, il iubesc si o sa ma bucur ceva timp de cei 250 ml de produs, dupa care cred ca il voi recumpara, merita.


!  Elevina.ro ofera cadou un voucher de 50 Lei pentru comenzi in valoare de 150 Lei. Trebuie sa introduceti in momentul efectuarii comenzii codul promotional ELIPS30.



Cam atat pentru astazi, sper ca fost folositor pentru voi!

Multumesc penru vizita!

O zi placuta va doresc!

Alex