miercuri, 23 aprilie 2014

PersunMall Wishlist

Hey Girls!


Am descoperit un site cu haine dragute si daca tot a venit sezonul cald si avem nevoie de articole noi in garderoba am facut si un wishlist cu piese pe care planuiesc sa le achizitionez pana la vara.
Site-ul se numeste PursunMall.com si am gasit o multime de haine foarte dragute. Mi-au placut urmatoarele:

Dresses:

Cred ca orice fata iubeste rochitele, iar eu cred ca este cel mai potrivit articol pentru o femeie. Eu nu am foarte multe in garderoba, adica nu sunt o inraita, in schimb am foarte multe perechi de pantaloni. Ha ha, ce ironie! Mie nu prea imi place sa imi arat picioarele dar asta nu inseamna ca nu ma dau in vand dupa rochite.




Fashioned Lapel Little Floral Dress
Elegant Simple Design Dress in Red
Hallow-out Lace Dress with Pearls in BeigeLace Crochet Pleated Dress in PinkOL-style Basic Round Neck Lace DressVintage Floral Print High-waist DressElegant Simple Design Skater Dress
Sleeveless Flower Print Dress 

Shoes:

Cred ca cele mai potrivite pentru sezonul cald sunt sandalele desi eu nu le agreez foarte tare, daca ar fi dupa mine as purtaghete si vara. Iar balerinii aceia cu talpa foarte joasa nu mi se potrivesc.

 Gingham Plaid FlatVintage Brogue  Flat with TasselsCasual Must-have Leopard Love PlimsollsCasual Flowers Print Low Top Sneaker Summer Wedge Sandals with Studs Leopard Print Flat Toe Post Sandals
Shorts:

Prefer rochitele pentru vara dar apelez si la pantaloni scurti uneori si chiar cred ca nu ar trebui sa lipseasca.

  Slim Ripped Mid Waist Washed jean ShortSimple Desige OL Style Candy Color Short New Look Washed Shorts with RippedStylish High Waist Denim Shorts in Light Blue 
T-shirts:
 Cred ca toata lumea adora tricourile... Cred ca in sifonierele noastre se gasesc zeci de astfel de articole, iar pentru vara sunt extrem de versatile.

Simple Alphabet Print T-shirt in White Fashional Big Flower Print T-shirtColour Ink Painting Print T-shirtStreet Style Red Owl Print T-shirtGirl & Mirror Print T-shirt in Light Green 
Bags:

Skull Zipper Details Crossbody Bag with Tassel Honey Love Series Color Block Chain Bag in GreenRetro Rivets Bucket Chain Bag in RedCartoon Series Girlfriends Embossed Boston Bag In Orange
Ce articole purtati cel mai des in sezonul cald?

O seara placuta va doresc!

Alex