miercuri, 15 ianuarie 2014

Romwe Geometric Pattern Cream Cardigan

Buna fetelor!

Am deja trei articole comandate de pe Romwe.com si tin sa va spun ca sunt foarte incantata de calitatea produselor si de serviciile echipei.
Astazi vreau sa va arat un cardigan, nu stiu cum sa il numesc altfel mai pe romaneste, cert este ca m-am indragostit de el de cand am desfacut pachetul, chiar l-am purtat in ziua aia, era foarte frig si nu imi ajungeau hainele cu care plecasem de acasa ;) A facut senzatie, toata lumea ma intreaba de unde l-am luat, este sic, este calduros, frumos si practic. Este salvarea cand  e foarte frig afara, pentru ca reusesc sa fiu si draguta, stiu ca iarna este important sa iti fie bine dar mai conteaza sa si arati bine. 
Este perfect pentru zilele friguroase si marturisesc faptul ca m-ar mai incanta unul, am vazut cateva modele tot in genul acesta.
Materialul este gros si pufos, suficient de pufos incat sa fie o placere atunci cand atinge pielea, calitate jos palaria!
















Ca o mica paranteza, in ultima vreme am folosit destul de mult aplicatia Instagram si chiar imi place, postez mai des decat pe Facebook.  Am observat ca am peste 100 de postari si m-am gandit ca daca v-ar placea  sa ma urmariti ma puteti gasi aici (al3makeup). :D

O seara frumoasa va doresc!

Alex