marți, 14 ianuarie 2014

Bornprettystore Natural Blue Contact Lenses

Buna fetelor!

Astazi vreau sa va prezint un alt produs de pe bornprettystore.com si aume lentilele de contanct.
Puteti gasi pe site mai multe modele, majoritatea incadrandu-se in categoria celor naturale. Eu am ales unele albastre dar veti vedea ca nu sunt dramatice, sunt potrivite atunci cand vreau sa schimb ceva marunt la mine, cei care nu ma cunosc nu le pot detecta, poate doar daca este lumina foarte puternica.
Le-am purtat aproape 10 ore si nu am avut probleme cu ele, sunt confortabile din momentul in care ma obisnuiesc cu ele.
Uneori am dificultati la aplicare, dar asta este valabil pentru toate lentilele de contact. Am incercat sa fac un scurt filmulet in care veti vedea cum le aplic si cum le indepartez.
Indicatii:
 - lentilele de contact vin impreuna cu recipientul de depozitare insa lichidul pentru intretinere trebuie achizitionat separat (eu l-am gasit la Optica Medicala)
- dupa ce desigilati flacoanele in care vin lentilele acestea trebuiesc depozitate in recipient in lichid proaspat pentru intretinere, este bine sa fie pastrate 24 de ore inainte de aplicare
- inainte de a aplica lentilele mainile trebuie sa fie perfect curate si uscate
- acestea trebuiesc aplicate inainte de a incepe machiajul
- dupa fiecare purtare curatati lentilele cu lichid pentru intretinere pentru a indeparta rezidurile de  machiaj si de asemenea, reimprospatati si lichidul din recipient
- daca se urmeaza acesti pasi, pot fi purtate pana la 6 luni. In momentul in care se observa orice iritatie a ochiului sau disconfort de lunga durata se indeparteaza imediat

 












Lentilele de contact sunt disponibile aici Bornprettystore Natural Blue Contact Lenses la pretul de $18.08.
Daca doriti sa plasati o comanda pe bornpretystore.com nu uitati sa folositi codul promotional HAL91 pentru o reducere  de 10%. Free Shipping!






O zi frumoasa va doresc!

Alex