duminică, 15 decembrie 2013

Born Pretty Store Fashion Eyelashes

Buna fetelor!

A trecut o vesnicie de cand isi asteapta randul acest articol, aproape ca era sa pierd si pozele in urma unui neintelegeri cu laptop-ul meu X-(  In fine, sper sa reusesc sa rezolv si problema asta pentru ca simt ca o sa ne suparam si mai rau si chiar nu  m-ar face fericita vestea ca am nevoie de un laptop nou chiar acum de/dupa sarbatori...:(
Asadar, astazi vreau sa va arat si sa va spun cateva cuvinte despre genele false fantezie pe care le-am primit din partea bornprettystore.com . Eu sunt foarte incantata de lucruri marunte, frumoase si colorate si chiar ma bucur sa le am, de asemenea s-a ivit si ocazia sa folosesc unul dintre modele ( in afara de machiajele pe care le fac pentru blog).
Genele sunt foarte moi si usoare, in cazul in care aveti un eveniment sunt usor de purtat, nu sunt prea grele.
Mai jos aveti o fotografie cu un machiaj pe care l-am realizat de Halloween. Tipa nu a mai purtat niciodata asa ceva si mi-a spus ca nu a avut absolut nicio problema cu ele, nu i-au obosit ochii asa tare ca atunci cand alegea sa poarte niste gene normale foarte mari si foarte dese. Cele prezentate mai jos sunt realizate din pene si nu sunt consolidate intr-o banda extrem de dura. 
Aplicarea lor este mai dificila decat la genele normale, mai ales cand se executa aplicarea pe alta persoana, dar avand in vedere ca machiajul va fi unul fantezist micile imperfectiuni se pot reparara intr-o oarecare masura.
Genele se pot gasi aici la preturi incepand cu 2 $, dupa cum vedeti sunt foarte ieftine iar pe bornprettystore transportul este gratuit!

Mai jos aveti cateva dintre modele pe care le detin eu:



























Genele de mai sus le puteti vedea aplicate, acesta era machiajul de Halloween despre care va vorbeam.


Pentru orice alte informatii despre acestea sau despre Born Pretty Store  va stau la dispozitie.

Daca doriti sa plasati o comanda pe bornpretystore.com nu uitati sa folositi codul promotional HAL91 pentru o reducere  de 10%.





O zi frumoasa va doresc!

Alex