marți, 5 noiembrie 2013

Bornprettystore watch

Buna fetelor!


V-am prezentat de-a lungul timpului o multime de produse de pe bornprettystore.com, toate legate de makeup. Astazi si intr-un articol viitor va voi prezenta produse din categoria "fashion".
In primul rand, vreau sa va spun ca am ramas placut surprinsa de calitatea produselor, in momentul in care vezi un pret atat de mic nu te astepti la cine stie ce, iata ca am invatat inca odata ca nu pretul dicteaza calitatea unui produs.
Va prezint astazi cel mai iubit si mai purtat accesoriu al meu din ultima vreme :X







De fiecare data cand am purtat acest ceas am primit complimente, sau mai bine zis  (el) a primit complimente. Eu nu eram pasionata sau colectionara dar de cand il am pe acesta imi cam fug ochii pe la toate virtrinele. Am observat ca acum nu mai plec niciodata fara ceas, ba chiar ma simt aiurea cand il uit acasa (nu incerc sa spun ca nu pot trai fara acest ceas, vorbesc la modul general, insa trebuie sa va spun ca este preferatul meu).  In plus...mi se pare ca merge la orice si oricum, il asortez extrem de usor. Alt motiv pentru care il iubesc atat de mult este faptul ca il citesc atat de usor, va spun sincer, in cazul in care ma intreaba cineva cat este ceasul m-as simti chiar penibil sa stau doua minute sa ma gandesc, din acest motiv aleg modele care sa mi se potriveasca(:D intelegeti voi). Stiu ca sunt persoane care nu apreciaza acest lucru sau poate chiar nu le pasa exact cat este ora, insa eu vreau sa stiu exact pentru ca eu sunt mereu pe ultima suta de metrii, din acest motiv aleg un ceas cu cadranul cat mai bine delimitat.
Am apreciat faptul ca a venit intr-o cutiuta, foarte shic din punctul meu de vedere si il pastrez in ea cand il dau jos de la mana. Am cumparat un ceas in trecut si chiar m-a deranjat faptul ca nu aveau cutiuta pentru el asa ca a trebuit sa improvizez eu ceva, ceea ce nu mi se pare normal, sa nu mai vorbesc despre diferenta de pret...
Ca tot vorbeam de pret, eu l-am achizitionat cu  aprox. 10$, acum il gasiti la pretul promotional de aprox. 7$ mie mi se pare un chilipir in ambele cazuri.

Am realizat si un clip de prezentare pentru acest ceas, il putei gasi pe canalul meu de You Tube aici.

Il gasiti disponibil aici.

Vanez alt exemplar dragut de pe site la un pret la fel de avantajos. Ce parere aveti?


Daca doriti sa efectuati o comanda pe bornprettystore.com nu uitati sa folositi codul promotional HAL91 pentru10% reducere!


O seara frumoasa va doresc!

Alex