luni, 4 noiembrie 2013

Aparate de coafat Babyliss pe aoro.ro

Buna fetelor!

Nu stiu daca voi stiati, insa eu am aflat de curand si voiam sa impartasesc si cu voi informatia, pe langa varietatea de produse cosmetice si parfumuri putem gasi pe aoro.ro si aparate pentru coafat.
Si nu orice fel de aparate pentru coafat, putem gasi o gama variata de aparate Babylliss Pro la preturi foarte bune.
Babyliss este un brand de produse profesionale pentru coafat potrivite pentru profesionisti dar si pentru uz personal. Puteti gasi uscatoare de par, placi de intins parul, ondulatoare, masini de tuns, dar si produse pentru coafat. Eu am cerut parerea unui profesionist cu privire la aceste produse si s-a declarat 100% multumit.
Nu vreau sa credeti ca ma contrazic sau ceva de genul acesta, adica nu sunt pro aparate pentru coafat,am mai mentionat asta, sau mai bn zis, nu sunt pro folosiri excesive a aparatelor pentru coafat. Aceasta opinie se datoreaza faptului ca eu am un par mai dificil si este supus unei mari torturi atunci cand il coafez, cred ca daca l-as coafa saptamanal timp de o luna de zile ar trebui sa tund jumatate din lungime pentru a scapa de parul degradat. Sunt insa persoane care isi aranjeaza parul regulat, insa fara pagube prea mari pentru podoaba lor. Acest lucru este determinat de mai multi factori, in primul rand tipul de par, apoi produsele folosite penru ingrijire, coafat si protectie si nu in ultimul rand folosirea unor aparate pentru coafat de calitate.
Asadar nu este vorba numai despre obtinerea unor performante in coafat, este vorba si de sanatatea parului nostru, asa cum avem grija de trupul nostru, trebuie sa avem grija si de parul nostru, eu consider ca este cel mai minunat lucru la o femeie, chiar trebuie ingrijit si iubit.

Cele mai interesante aparate Babyliss Pro din punctul meu de vedere sunt urmatoarele:

Babyliss Pro Straighteners Sleek Expert 2072E


O placa subtire potrivita pentru oricine, indicata pentru netezirea parului dar si pentru creare de bucle perfecte. Aceasta beneficiaza de tehnologia Nano Sol-Gel, avand o suprafata tratata cu microparticule de ceramica si titan care faciliteaza o alunecare mai usoara dar si protejarea  acestuia.

Pro: - incalzire in 30 de secunde
       - Sol-Gel nanotechnologie
       - 5 nivele de tempeatura
       - suprafata ceramica-titan

Parametrii tehnici:
       - latime placa: 24 mm
       - lungime placa: 120 mm
       - setari de temperatura: 150 ° C-230 ° C
       - lungimea cablului: 2,7 m
Pachetul cuprinde husa pentru depozitare si manusi protectoare


Babyliss Pro Curling Iron 2269 TTE

Un produs foarte interesant, cand l-am vazut prima data m-am intrebat "ce se face cu chestia asta?". Este un aparat destul de mare si greu, pare un ondulator insa este un aparat pentru cute, daca va plac coafurile retro atunci stiti despre ce vorbesc. Am simtit nevoia sa il mentionez pentru ca este modul preferat de a-mi aranja parul la un eveniment elegant.

Pro: - incalzire in 30 de secunde
       - 5 nivele de caldura
       -  tehnologie turmalina si titan
       -  reglare automata a temperaturii
       - varf izolator al cilindrului
       - 3 tuburi
Parametrii tehnici: - latimea tuburilor: 22 mm/19 mm/ 22 mm
                           - interval de temperatura: 140°C – 220°C
                           - lungimea cablului de alimentare: 2,7 m
Pachetul contine suport de protectie pentru suspendarea aparatului si manusi de protectie.

Babyliss Pro Dryers Caruso

Un astfel de uscator de par este util si mult mai performant decat uscatoarele obisnuite din comert, nu numai datorita  puterii mult mai mari, avand 6 nivele de caldura si viteza faciliteaza uscarea rapida a parului si inchiderea cuticulei, astfel parul este mai neted si mai stralucitor. Nu stiu cum ar putea sa ma ajute pe mine  avand in vedere ca am parul cret, insa diferentele se vad clar la fetele cu parul drept sau usor odulat. 

Pro:  - generator central cu ioni negativi
        - motor AC performant
        - 6 nivele de caldura si viteza
        - design ergonomic si greutate mica
        
Parametrii tehnici: 
        - greutate: 540 g
        - viteza aerului: 128 km/h
        - fluxul aerului: 125 m3/h
        - lungime cablu: 2,7 m
        - putere: 2400 W

Babyliss Pro Curling Iron 2281 TTE

Genul acesta de ondulator mi se pare cel mai potrivit pentru creare de onduleuri lejere si cat de cat naturale. Pentru mine cred ca ar fi util in conditiile in care nu imi place sa imi indrept parul, prefer  un look cat mai natural, iar pentru ca eu am parul ondulat natural, cea mai buna alternativa pentru a-l aranja este sa il mentin tot cret. In orice caz, onduleurile rezista foarte bine la mine datorita conditiei naturale, al doilea motiv ar fi faptul a eu ma simt mai bine cu parul meu si nu incerc sa intervin in natura lui.

Pro:  - incalzire in 30 de secunde
        - forma con
        - tehnologie turmalina si titan
        - schimbator de temperatura 25 de nivele
        - inchidere automata in 72 de minute

Parametrii tehnici: -lungime cablu: 2,7 m
                            - voltaj : 230 V
Pachetul contine manusi protectoare, husa protectoare pentru aparat.

Ceea ce v-am spus in acest articole nu sunt povesti, sunt lucruri pe care le-am observat de-a lungul  timpului, sau le-am prins din zbor participand la anumite discutii. De asemenea nu sunt chestii care se aplica tuturor, am vrut doar sa va aduc la cunostinta unele beneficii in ceea ce priveste un aparat de coafat profesional, daca ceea ce va prezint eu vi se potriveste sau nu, hotarati voi in functie de tipul vostru de par.

Produsele prezentate mai sus au caracter informativ, aruncati o privire si peste  celelalte aparate de coafat disponibile pe site (sunt o multime)

Iar in cazul in care va coafati regulat nu uitati sa acordati mare atentie ingrijirii parului.

Sper sa va fie de folos acest articol si sa  va ajute sa luati o decizie corecta in cazul in care doriti s a faceti o astfel de investitie.

O seara frumoasa va doresc!

Alex