duminică, 13 octombrie 2013

Set 10 perechi de gene false Bornprettystore

Buna fetelor!

Astazi vreau sa va prezint un nou set de gene false de pe bornprettystore.com. 
Pachetul contine 10 perechi de gene, de marimi si forme diferite, patru perechi pentru pleoapa inferioara, sase pentru pleoapa superioara.
Acestea fac parte din categoria genelor naturale, cu banda transparenta,lucrate manual.  V-am prezentat in trecut alt set de gene disponibil aici, iar parerea mea despre ele o puteti gasi aici  (+ mic  tutorial de aplicare a acestora).
Din punct de vederea calitativ acestea se ridica la nivelul asteptarilor. Pentru ca celalalt set mi-a placut foarte mult, incat am uitat o perioada de celelalte perechi de gene pe care le aveam in colectie, ma asteptam ca si acestea sa fie la fel de calitative si atent lucrate. Si nu am fost dezamagita!
Produsul arata in felul urmator:







Genele sunt extrem de placute la atingere iar banda este moale si flexibila, deloc rigida, astfel aplicarea este foarte rapida. Pentru un pret de $7.94 sunt perfecte. Tin sa va spun ca am incercat ulterior si alte pachete de gene comercializate la noi in tara si uneori am fost dezamagita de calitate, asta in conditiile in care erau tot niste gene din categoria celor naturale. Dezamagirea a constat in faptul ca am intampinat unele dificultati la aplicare avand o banda foarte rigida. Am purtat genele false Born Pretty Store toata ziua fara a ma trezi cu ele dezlipite la capete.
 Mai jos puteti vedea cum arata aplicat modelul  din imaginea de mai sus. Pe pleoapa inferioara am aplicat prima pereche din grupul genelor destinate pleoapei inferioare.







Puteti observa ca sunt foarte naturale si se confunda cu genele melenaturale, eu le gasesc potrivite chiar si pentru zi.

Puteti gasi acest pachet de gene false aici.

Daca doriti sa efectuati o comanda pe bornprettystore.com nu uitati sa folositi codul promotional HAL91 pentru 10% reducere!


Sper sa va fie de folos acest articol!

Multumesc!

O seara frumoasa!