marți, 29 octombrie 2013

Gene false banda Cupio Lash

Buna fetelor!


Am placerea sa va prezint astazi noua colectie de gene tip banda create de Cupio. Acestea se pot gasi in doua variante, din par natural si din par artificial. In trecut am testat genele individuale Cupio Lash, de care am fost placut impresionata, m-am bucurat de o calitate foarte buna. De asemenea, puteti citi parerea mea (click)aici, iar daca studiati articolul veti gasi si un clip de prezentare si cativa pasi pentru aplicarea genelor individuale.
Dupa sum spuneam Cupio.ro lanseaza gama de gene false tip banda din par natural si gene false Premiummodele si marimi diferite. Parerea mea generala este una foarte buna, sunt calitative, se aplica usor avand o banda flexibila si cel mai important este faptul ca nu ingreuneaza ochii, eu prefer genele care au banda transparenta cat mai subtire daca vreau sa le port toata ziua, insa imi plac foarte mult si cele bogate si lungi.
Va voi prezenta cate doua modele de gene din fiecare categorie.


Gene false banda din par natural Cupio Lash Fashion





Imi place sa folosesc tipul acesta de gene atunci cand port un machiaj mai dramatic, insa le prefer seara pentru ca sunt mai dese. Chiar daca par putin mai bogate asta nu inseamna ca este exclus sa le purtam pe timp de zi, nu sunt niste gene foarte lungi si nu sunt nici grele, le-as vedea pe timp de zi asortate unui look retro pin-up. Trebuie sa mentionez ca mai am unele asemanatoare care apartin altui brand si vreau sa va spun ca au fost cele mai utilizate gene pe timp de zi, veti vedea  mai jos ca am ales un model aproape identic din gama Premium.

Dimensiuni
 Interior: 9 mm
 Mijloc: 13 mm
 Exterior: 10 mm

 Gene false banda Cupio Lash Intensity     (Gama Premium)          



Eram curioasa care sunt diferentele intre genele din par natural si cele Premium si am ajuns la concluzia ca nu sunt diferente. Cele din urma au o calitate foarte buna a perilor, adica la fel de buna, aplicare lejera, banda moale si flexibila. Sunt foarte asemanatoare cu modelul prezentat mai sus, atat ca aspect cat si ca dimensiuni

Dimensiuni

Interior: 9 mm
Mijloc: 13 mm
Exterior: 11 mm

Gene false banda din par natural Cupio Lash Forget-me-not




Acestea sunt genele naturale tipice, mai putin bogate si mai lungi  potrivite mai mult pentru zi. Sunt extrem de usoare si flexibile, le pot purta o zi intreaga fara sa-mi ingreuneze ochii. Le gasesc potrivite si pentru cele care nu au purtat niciodata gene false pentru ca acomodarea va fi foarte usoara, de asemenea sunt potrivite si pentru cele care vor sa invete sa foloseasca aceste "accesorii" (desi eu am inceput sa experimentez cu niste gene foarte lungi si foarte dese, abia puteam sa tin ochii deschisi, insa recomand sa se exerseze cu un model mai simplut)

Dimensiuni

Interior: 10 mm
Mijloc: 13 mm
Exterior: 13 mm

Gene false banda Cupio Lash Fidelity




Acesta a fost modelul care m-a incantat cel mai mult la inceput pentru arata putin diferit fata de cele purtate pana acum. Se comporta la fel ca cele prezentate mai sus, adica sut foarte usoare si flexibile, eu le-am purtat de la ora 7 dimineata pana la ora 10 seara, timp in care nu m-au incomodat deloc si aproape ca am reusit sa pacalesc, efectul este foarte natural. 
Cele doua modele prezentate mai sus sunt recomandate fetelor care vor sa "triseze" dar nu intr-un mod evident, celor care vor sa-si puna in evideta calitatile fara a parea artificiale. Majoritatea femeilor vor sa fie suave si delicate, este in firea noastra, totusi mie imi place sa scot mai des fata rea din mine, asa ca prefer ceva mai "pompos", chiar daca mi se intampla frecvent sa aud fara sa vreau comentarii rautacioase in ceea ce priveste machiajul meu prea strident. Facand o mica paranteza, sfatul meu este sa experimentati oricand aveti timp si sa nu deveniti inhibate din cauza unor comentarii neplacute.


Adeziv gene false alb-transparent

Dupa cum stiti, pentru aplicarea genelor false este necesar un adeziv special. Eu prefer adezivul clasic alb-transparent in defavoarea celui negru pentru ca pot sa-mi ascund mai usor greselile, sau cel putin asa vad eu lucrurile. Eu am ambele variante disponibile pentru acest adeziv si functioneaza ambele la fel, diferenta este ca unul se usuca transparent, iar celalalt se usuca negru. Adezivul recomandat de Cupio.ro este putin mai dur decat ceea ce am folosit pana acum, acesta este un beneficiu pana cand vrem sa renuntam la gene. Important  este ca avem siguranta cu acest lipici, am observat ca cedeaza mai bine daca folosim putin demachiant, insa nu imi place sa aplic trucul asta pentru ca scad durabilitatea genelor.




Pentru machiajul de mai jos am folosit Cupio Lash Intensity. Va voi arata pe rand in articolele urmatoare celelalte modele.






 * Dupa cum puteti observa efectul este mult mai dragut si intens cu gene si chiar nu sunt exagerat de lungi sau dese. In fotografia de mai sus am aplicat decat la un ochi ca sa vedeti diferenta.

Astept parerea voastra!

O seara frumoasa va doresc!

Alex!