miercuri, 16 octombrie 2013

Ce este "Air Stocking"?

Buna fetelor!


Cand am auzit prima data termenul "Air Stocking" am stat putin si m-am gandit ce ar trebui sa insemne, apoi am facut cateva sapaturi si am ajuns la concluzia ca aveam oarecare cunostinte legate de acest mic domeniu de cosmetizare in ceea ce priveste corpul. Este de inteles ca fiind pasionata de beauty mi-am aruncat privirea mai mult in domeniul cosmeticii faciale si mai putin infrumusetarii corpului, chipul fiind cel mai expus la mine, mai rar imi las picioarele la vedere avand in vedere faptul ca nu am fost inzestrata cu membre lungi si subtiri, plus ca sunt extrem de palide si ma bronzez foarte greu.  Sicer, cand am un eveniment si este de inteles ca trebuie sa port o tiuta eleganta, prefer mai mult sa imbrac o rochie lunga si sa nu mai am grija picioarelor mele albicioase, dar asta nu prea se intampla pentru ca o  rochie lunga nu este o alegere tocmai potrivita pentru o tipa de 1.55, cel putin nu pentru mine. Am auzit multe fete care se plang de aceiasi problema, pe pielea palida sunt foarte vizibile vanataile, semnele lasate de la firele crescute sub piele, etc., multe cred ca printr-un dres rezolva problema insa mie nu mi se pare deloc elegant, eu prefer sa renunt la el orice ar fi, mai bine incerc sa reconditionez putin pielea... 
In fine, toata aceasta vorbarie este pentru a introduce  notiunea de Air Stocking, adica make-up pentru corp mai pe intelesul tuturor (asta pentru ca eu nu m-am prins de la inceput). Air Stocking este un produs creat pentru femei care doresc sa-si infrumuseteze picioarele prin pulverizarea acestuia direct pe piele, astfel culoarea si aspectul pielii este imbunatatit, functioneaza exact ca un fond de ten sau ca "un ciorap invizibil" (desi  nu este chiar termenul corect). :D
Se pare ca Air Stocking este secretul vedetelor internationale si chiar a fost laudat de presa internationala, cum ar fi Vogue, Elle, etc. Acestea este un produs foarte util in cazul in care participati la o sedinta foto sau aveti un eveniment important si doriti sa va adaugati putina stralucire picioarelor ori sa adaugati putina culoare.
 Daca va place sa va mandriti cu picioarele voastre dar nu sunteti multumite de culoare si aspectul pielii probabil Air Stocking este potrivit pentru voi. 
In mod normal nu as dezvalui un astfel de secret fata de voi pentru ca nu este corect si nici un exemplu de urmat, insa de curand am aflat ca nu sunt singura care a incercat metoda asta, probabil banuiti ca in trecut incercam sa-mi fac un aspect placut picioarelor folosind fond de ten, da, vedeti bine... O metoda incorecta si deloc practica, sa nu mai zic de hainele patate.
Acum m-am luminat si eu, am aflat ca exista Air Stocking si m-am gandit ca ar fi un lucru bun sa impartasesc cu voi aceste informatii. Daca sunteti familiarizate cu produsul si l-ati incercat, chiar va rog sa lasati pareri la aceasta postare.

Sper sa va fie util!

O seara frumoasa!

Alex