luni, 16 septembrie 2013

Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers

Buna fetelor!

Toamna si-a intrat deja in drepturi desi in alti ani pe vremea asta mergeam la mare pentru ca inca era extrem de cald si placut. Sincer, tanjesc deja dupa zilele toride si mi se pare ca vara a fost ataat de scurta. Cred ca vai dati seama ca nu iubesc prea tare anotimpul asta, singurele motive care ma fac sa il agreez cat de cat sunt culorile specifice pe care le folosesc deja in machiaj si hainele. Ce ziceti de un cardigan intr-o culoare neutra, pantaloni scurti din piele, dresuri burgundy si biker boots? Eu spun DA!

Pe wishlist-ul meu de toamna se afla muuuulte chestii(mai mult sau mai putin necesare), unele am reusit sa le bifez, altele sunt in asteptare, dar imi doresc mult si ceva de genul pieselor de mai jos. Ce spuneti?



Toate articolele sunt de pe Romwe.
Daca inca nu ati aflat, incepand de maine vor reduceri de pana la 50% pe Romwe la cardigane. 
Aveti mai jos toate linkurile ajutatoare, aruncati o privire!

Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers
Up to 50 %off
Valid dates: Sep17 to Sep19
Only 72 hours!!Don’t miss, girls!




Spor la shopping!

O seara placuta va doresc!

Alex