luni, 23 septembrie 2013

Brische Cosmetics Profesional Kit

Buna fetelor!

Astazi vreau sa va prezint un alt produs care s-a regasit in comanda mea pe aoro.ro, este vorba despre o mica paleta de farduri si anume Brische Cosmetics Profesional Kit, un brand pe care nu il cunosteam foarte bine dar m-am gandit sa-i acord o sansa, asta pentru ca mi-au placut culorile si ambalajul. Am hotarat sa-i fac un review pentru ca am fost multumita si mi-am dorit sa impartasesc cu voi acest lucru. Desi nu este o paleta foarte versatila avand in vedere faptul ca eu am ales varianta pe albastru, intind des mana dupa ea pentru culoarea cea mai inchisa, un albastru placut perfect pentru pleoapa inferioara atunci cand vreau sa inveselesc un look in culori neutre.
Carcasa este din plastic solid, lucios, cu un design placut, destul de profi zic eu. Pastilutele de fard sunt putin mai mari decat o moneda de 50 de bani, ceea ce m-a incantat pentru ca atunci cand imi place foarte mult un fard il termin foarte repede.






Prima nuanta este un alb mat, foarte bun pentru highlight in cazul in care doresc sa folosesc numai aceasta paleta (asa cum am procedat si pentru look-ul de mai jos), pigmentatia nu este extraordinara dar reaplicat se ajunge la intensitatea dorita. Urmatoarele nuante sunt sidefate, au un shimmer de tip duo chrome. Penultima nuanta ar fi putut fi preferata mea, este un albastru cu tenta de mov, totusi putin cam prafoasa in comparatie cu celelalte farduri din paleta. Ultima culoare este superba, un albastru intens, cu sidef marunt, foarte deosebit(stiu ca nu se vede din swatch dar trebuie sa ma credeti pe cuvant).
In ceea ce priveste rezistenta pot spune ca fac fata cu brio aplicate peste un primer, nu se strang in pliu si nuantele nu dispar de pe pleoapa. Se obtine o pigmentatie mai buna daca sunt aplicate peste o baza cremoasa, dar asta este valabil pentru orice fard.

Asa cum v-am obisnuit am pregatit si o mica demonstratie pentru voi:







Pe site gasiti paleta si in alte variante de culori, gri, verde si maro.
Paleta cu nuante neutre se afla pe wishlist-ul meu de produse pentru machiaj!

Sper sa va fie de folos articolul de astazi!

O seara frumoasa va doresc!

Alex