luni, 30 septembrie 2013

Angel Contacts Circle Lenses

Buna fetelor!

Astazi vreau sa va povestesc prima mea experienta cu lentile de contact colorate. Nu stiu cum sunteti voi dar eu mereu mi-am dorit sa vad cum imi sta cu o alta culoare a ochilor. Ochii caprui mi se par atat de clasici, atat de comuni, trebuie sa recunoastem ca nu sunt tocmai deosebiti, sunt sigura ca nu sunt  numai eu de aceiasi parere. Era o vreme cand nu as fi incercat lentilele de contact, mi se pareau artificiale, mi se parea ca arata nefiresc. Dar a trecut timpul si au aparut pe piata foarte multe modele, din ce in ce mai asemanatoare cu nuanta irisului uman,  asa ca a inceput sa ma incante ideea, curioziatea mea a crescut in timp, asa ca am fost bucuroasa sa incerc lentilele de contact Angel Contacts, eu am ales varianta Geo Olive Blue Circle Lenses.






Cred ca era firesc sa aleg o pereche de lentile albastre fiind posesoarea unor ochi caprui si va rog sa ma credeti ca sunt chiar incantata de rezultat. Totusi cred ca trebuia sa cer un sfat inainte, ar fi trebuit sa aleg o a alta dimensiune, este putin cam mare spatiul de deschidere al pupilei, contrastul poate fi putin deranjant in lumina foarte puternica. In orice caz, efectul este foarte dragut si mi se pare ca imi schimba putin infatisarea, insa nu pot pacali pe nimeni, chiar daca in pozele de mai jos port si peruca si lentile de contact, tot arat ca mine. Asa este?








Efectul este destul de natural zic eu, mai jos aveti si un close up cu si fara machiaj.






Auzisem ca lentilele de contact pot crea discomfort in timpul purtarii, ca pot irita ochiul, devenind insuportabile dupa o perioada. Mie nu mi s-a intamplat asa ceva desi le-am purtat mai multe ore, la un momentdat a uitat ca le port, a fost mai greu sa ma acomodez cu ele. Cel mai  dificil a fost sa le aplic, am avut si incercari nereusite, dar nu m-am dat batuta chiar daca la un moment dat ma gandeam ca nu voi reusi niciodata sa le pun.

Se pot gasi pe site multe variante de culori naturale sau mai fantasy, mie mi-au placut urmatoarele:

angel-brown-thumb1

hurricane-gray-thumb1

hurricane-brown-thumb2

magic-black-thumb1

nudy-blue-thumb2


Daca doriti sa vedeti si mai multe modele intrati aici: Circle Lenses

Ce parere aveti?V-ar placea sa incercati lentile colorate?


O seara frumoasa va doresc!

Alex