duminică, 14 iulie 2013

Fond de ten Dermacol

Buna fetelor!

Asa cum am promis, am revenit cu un review despre produsele Dermacol si anume fondul de ten, eu am doua variante, Dermacol Film Studio Barrandov Prague si Dermacol 24 h Control.
Despre Dermacol  am auzit numai lucruri bune si eram foarte curioasa sa incerc macar un produs, am ales fondul de ten pentru ca este produsul  de baza, decisiv pentru un brand, cel putin din punctul meu de vedere.
Cel mai popular produs al lor, depre care am gasit mai multe review-uri si tutoriale pe You Tube este Dermacol Film Studio Barrandov Prague. Acesta arata in felul urmator:




Am ales doua nuante, una foarte deschisa si una foarte inchisa pentru ca stiam ca este un produs foarte pigmentat si  ma va ajuta in cazul in care vreau sa inchid sau sa deschid o nuanta. (Cel mai mult imi place sa combin acest fond de ten cu unul mai fluid)



Produsul este depozitat intr-un tub de aluminiu, sincer ambalajul si sistemul de dozaj nu il apreciez foarte tare, nu atat cum apreciez un produs cu dozator. Flaconul arata foarte dragut daca  ma intrebati pe mine, este auriu, sclipicios.
In ceea ce priveste produsul, este cel mai gros si mai cremos fond de ten pe care l-am incercat pana acum. Este un fond de ten cu o putere mare de acoperire, foarte compact, chiar daca nu se obtine efectul cel mai natural, este totusi un fond de ten care acopera totul.
Daca la punctul acoperire si pigment sta extrem de bine, mai slabut sta la punctul rezistenta, este destul de transferabil, acest lucru m-a nemultumit. Totusi, daca ar fi sa fac o comparatie cu fondul de ten din comert nu este mai prejos la capitolul rezistenta (comparatie cu Rimmel London, Maybelline, etc.), dar in comparatie cu Revlon Colorstay, rezistenta lui este foarte mica.
Pentru mine acesta este un minus, mai ales pentru ca sunt in posesia unui ten mixt, spre gras in sezonul cald.

Puncte forte:
+ acoperire mare
+ textura cremoasa, hidratanta
+ destul de multe nuante disponibile
+ SPF 30

Puncte slabe:
- aplicare destul de grea datorita texturii extrem de compacte
- rezistenta mica
- textura putin uleioasa daca nu este fixat cu pudra

Per total este un fond de ten bun, imi place sa il folosesc atunci cand filmez, pentru poze, sau pentru sedintele foto, asta datorita puterii foarte mari de acoperire.

Al doilea produs incercat este Dermacol 24 H Control , un fond de ten care  se incadreaza foarte bine cerintelor si asteptarilor mele, intrucat beneficiez de acoperire, rezistenta, textura potrivita, recipient  cu dozator. Arata in felul urmator:





Cel mai mult apreciez rezistenta mult mai mare fata de cel prezentat mai sus, dar si acoperirea foarte buna. Textura este fluida insa nu foarte hidratanta, efectul este unul mai mat, fixat cu pudra este complet mat si asta rezista o vreme, arata decent chiar si spre sfarsitul zilei desi zona T luceste. Pe langa aceste caranteristici apreciez textura care nu este deloc greoaie, nu il simt greu pe fata asa cum se intampla cu celalat. Deci este un fond de ten pe care il folosesc des, pentru mine este un produs pe care as putea sa il folosesc zilnic si chiar asa procedez de cand il am.

Puncte forte:
+ rezistenta buna
+ acoperire buna
+ textura fluida
+ aplicare usoara
+ recipient cu dozator

Pucte slabe nu am gasit.

Daca doriti sa studiati mai multe produse aveti linkul atasat la inceputul articolului.
Nu uitati sa verificati si sectiunea Promotii si reduceri!

O seara placuta va doresc!


Alex