marți, 25 iunie 2013

Green and Yellow Makeup Tutorial

Buna fetelor!

A trecut o luna de cand nu am mai postat un tutorial, materialul il am de cateva saptamani  dar abia astazi am reusit sa-l editez.
Machiajul este ceva mai indraznet, de vara, in ultima vreme am o atracte pentru galben si pentru verde si cred ca arata  fres si dragut pe vremea asta. In tutorial veti observa ca port doua nuante de ruj, initial am folosit Avon Can't Resist Coral, ulterior l-am schimbat cu LA COLORS Caramel Cream (review aici) pentru ca trebuia sa ies si parca era putin cam dramatic, insa acum cand ma uit mai bine,imi placea mai mult prima varianta.
Sper sa va placa machiajul si sa va inspire!







Produse folosite:

Pentru fata: Revlon Colorstay (180)
                  Miss Sporty So Clear(01)
                  Cool Bronzer ELF
                  Peggy Sage Teracotta Powder

Pentru ochi: Makeup Geek Eyeshadows
                   Lime Crime Eyeshadow Helper
                   Lime Crime Eyeliner (Quill)
                   Lime Crime Eyeliner (Citreuse)
                   Rimmel London Extra Super Lash
                   Gene false no name
                   Adeziv DUO
Pentru buze: Avon  Lipstick (Can't Resist Coral)
                    -
                    LA COLORS  Lipstick (Caramel Cream)

O zi frumoasa va doresc!

Alex