luni, 27 mai 2013

Soft Lilac Makeup Look (Video)

Buna fetelor!

Am tot primit din partea voastra "mustrari" cu privire la machiajele mele mult prea "dark", dar stiti ca imi place mult sa port machiaj in culori inchise si imi va fi greu sa ma potolesc, macar acum pe timp de vara ar fi cazul sa ma intorc la culori. Sincer, chiar nu stiu de unde a aparut schimbarea asta, mie imi plac foarte mult culorile si le combinam foarte des in machiaj, poate varsta e devina...(glumesc!)
Am ales ceva mai primavaratic, foarte simplut, s-a trecut de mult liliacul dar machiajul l-am realizat in perioada aia si m-a inspirat oarecum, deci tutorialul astepta sa fie editat de multa vreme. Cred ca daca va place sa purtati un machiaj mai soft, sau mai gingas, machiajul acesta este potrivit pentru voi si va invit sa urmariti tutorialul.









Produse folosite:

Face:
Revlon Colorstay (150 Buff)
Coancealer Eveline
Miss Sporty So Clear (01)
Elf Cool Bronzer
MAC Coy Girl Blush

Eyes:

Avon Eyeshadow Base
Elf Duo Cream Eyeshadow (Butter Pecan)
La Colors Eye Design ( review aici)
La Colors Glittering Starlet
Nyx Caviar & Bubbles
Lime Crime Eyeliner
Ardell Lashes (117)
Duo Adhesive
La Colors Mascara

Lips:

Ada Pencil
Eveline Lipstik (508)


O seara frumoasa va doresc!!

Alex