luni, 7 ianuarie 2013

De ce imi place MAKE-UP Magazine

Buna fetelor!

Sunt foarte incantata sa va vorbesc astazi despre faimoasa Make-up Magazine, cea mai bine realizata revista de beauty si make-up, zic eu. Cred ca va fi foarte apreciata in timpsi in Romania, pentru ca are  un mod de expunere diferit fata de alte reviste, mult mai fashion si mai profesionist, asta in conditiile in care este o revista care se axeaza numai pe machiaj. Mi se pare ca este foarte omogena, atent gandita si foarte bine pusa la punct, aproape 100 de pagini cu informatie consistenta in ceea ce priveste machiajul, teorie buna atat pentru incepatoare cat si pentru cele care au mai practicat. Tutorialele pas cu pas pot fi utile, numai ca nu sunt atat de detaliate, dar constituie un punct de reper. Eu sunt atrasa de machiajele artistice, sunt multe lucrari cu adevarat fascinante, pentru pasionatele inraite sunt o sursa de inspiratie. Sincer, 100 de pagini nu sunt suficiente pentru mine, probabil nici 1000 de pagini nu m-ar plictisi daca ar fi realizate la nivelul acesta; si cel mai rau este ca nu apare decat de 4 ori pe an, chiar nu vreau sa ratez niciun numar.
Eu am revista de pe MyLash.ro, o gasiti aici.
Va las cu pozele:















Zilele astea m-a prins o nedorita  viroza, destul de puternica, m-a rapus din pacate, astept sa-mi revin.
Si pentru ca tot am stat atat de mult in pat am zis sa nu fie timpul pierdut, termin volumul 3 din Academia Vampirilor, sper sa nu ma tina raceala pana termin volumul 7. :(




O seara placuta va doresc!!

Alex