miercuri, 23 ianuarie 2013

Buna  fetelor!

Astazi am un mic proiect pentru voi, am considerat a  fi un lucru util mai ales pentru ca este un "produs" atat de necesar si atat de util in orice colectie de machiaj.
Exista pe piata cunoscutele creioane jumbo, foarte cremoase si pigmentate, cele mai bune fiind cele de la Nyx desigur. Cum baza pentru fardul de pleoape este un produs  esential pentru intensificarea culorilor si cum creioanele jumbo de la Nyx nu se gasesc pe toate drumurile, m-am gandit ca ar fi o alternativa sa ne preparam singure, acasa, o baza cremoasa perfecta.
Puteti alege sa realizati o baza alba, culoarea pielii, sau o baza colorata, diferenta o face nuanta fardului ales pe care o sa il transformati in "crema" cu ajutorul celorlalte ingrediete. Asadar, daca aveti un fard spart si vreti sa-l folositi intr-un fel, ori aveti in trusa farduri mai putin pigmentate de care nu va atingeti niciodata (asa cum este cazul meu), este un moment prielnic sa va imbogatiti colectia de machiaj cu o baza colorata(sau mai multe).
Toate ingredientele folosite ar putea face fata si unui ten mai sensibil, nu gasesc nimic in lista de ingrediente care ar putea provoca alergii, dar asta depinde de fiecare.

Avem nevoie de:

- balsam de buze ( de preferat sa fie un balsam de buze natural, clasic, nu cu fructe sau alte arome cum sunt cele de la Nivea; eu folosesc de multa vreme balsamul de buze de la TIS, este preferatul meu pentru ca mi se pare destul de bine formulat si intentionez sa va vorbesc despre el foarte curand);
- ulei de ricin ( trebuie sa aveti in casa ulei de ricin pentru ca este bun pentru orice si pentru ca este o mica minune la un pret foarte mic; eu il folosesc pentru par, pentru unghii, pentru buze, piele uscata si multe altele);
- fond de ten ( preferatul meu in momentul de fata este Seventeen Time Plus);
- fard pulbere (eu am vrut sa obtin o baza cremoasa intr-o culoare asemanatoare cu pielea, asa ca am ales fard alb, doua pastilute mici, unul mat si unul sidefat; daca doriti o baza colorata puteti renunta la fondul de ten pentru a nu modifica nuanta;
- o lumanare sau un dispozitiv ca al meu care functioneaza ca o bricheta ( cel mai bine folositi o lumanare, eu nu am avut asa ca m-am descurcat altfel);
- o lingura
- o scobitoare sau o spatula pentru amestecat;
- un cutit  cu lama subtire
- servetel
- recipient gol pentru depozitare



Cum procedam:
- aranjam masa de lucru, asezam cateva straturi de servetele de hartie a sa nu murdarim;
- taiem putin din balsamul de buze, o cantitate nu  foarte mare;
- alaturi de balsamul de buze adaugam si doua picaturi de ulei de ricin;


- ca sa se omogenizeze ingredientele totul se lucreaza la cald, balsamul de buze topit se omogenizeaza cu uleiul de ricin


- fardul maruntit se pune peste partea lichida si se amesteca pana se formeaza o pasta cremoasa;



- adaugam si ateva picaturi de fond de ten; ulterior am mai adaugat putin ulei de ricin si putin fond de ten, ideea este ca nu trebuie sa se usuce prea repede compozitia, ea trebuie sa se intareasca in recipient, igredientele se potrivesc astfel incat la final sa nu fie prea tare.
!!! Daca in timpul procesului compozitia incepe sa se intareasca mai tineti  lingura din cand in cand deasupra sursei de caldura.
- eu am pus produsul obtinut intr-un recipiet in care a fost un fard de obraz care s-a spart foarte urat si mi-a picat si pe jos, deci nu am putut salva nimic de el.





Cam asta ar fi reteta, eu am avut toate cele necesare in casa, unele lucruri erau inutile asa ca am vrut sa fac ceva practic.

Mai jos aveti cateva fotografii, asta ca sa vedeti diferenta intre fardurile aplicate pe baza creata si fardurile aplicate direct pe piele. Am ales special culori dintr-o paleta Beauties Factory, pentru ca sunt mai prafoase si mai slab pigmentate. Diferenta este vizibila.



* Baza pentru fard nu este un primer, se foloseste pentru intensificarea fardului de pleoape, pentru o rezistenta indelungata se foloseste un primer.

Ca o mica paranteza... Ceea ce v-am prezentat in articolul de astazi si ceea ce va mai prezint de obicei pe blogul meu, eu nu va spun ce si cum trebuie sa faceti,  eu nu va spun ca e corect sa faceti ca mine, eu va spun doar cum procedez eu. Sa stiti ca nimeni nu va poate spune ca asa este corect si numai in modul asta puteti proceda, fiecare are stilul lui, trebuie doar descoperit.

In alta ordine de idei, sper sa va fie de folos cumva articolul de astazi, astept parerea voastra!

O seara placuta!

Alex

42 comentarii:

  1. Foarte interesant articolul! O sa incerc si eu, mai ales ca am tot ce imi trebuie in casa. :)

    RăspundeţiȘtergere
  2. Foarte interesant post-ul , de unde pot cumpara ulei de ricin?

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundeţiȘtergere
  3. Foarte util, Alex!Eu am pus pudra in loc de fard si functioneaza perfect.:*

    RăspundeţiȘtergere
  4. Interesanta metoda dar tre' sa ai si rabdare si chef de mozolit ustensilele din bucatarie ;)). Neahhh, mai bine imi cumpar un primer ieftin si scap :P

    RăspundeţiȘtergere
  5. Wow, trebuie sa incerc si eu! Thanks! :*

    RăspundeţiȘtergere
  6. super ideea ta, am vazut in ultimul filmulet ca ai folosit o baza albastra si nu ai zis nimic despre ea;)) si chiar eram curioasa:d, multumeeesc!!

    RăspundeţiȘtergere
  7. O sa incerc si eu, daca nu am ajuns la Milk o sa il prepar eu. :)
    Felicitari pentru articol!
    Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  8. Mi-am facut si eu mai demult, cu crema hidratanta (Johnson's parca), corector, fond de ten si ceva fard-crema...nu stiu daca am mai pus ceva :)) era destul de ok, acum mi-am comandat primer de la Avon, sper as fie ok...dar tot as incerca reteta asta, insa poate voi sari peste uleiul de ricin (pe care-l am si eu in casa tot timpul si-l ador :D) de frica sa un se stranga in pliu din cauza lui...sa vedem! Pupici :*

    http://colorspiritattitude.blogspot.ro/

    RăspundeţiȘtergere
  9. Foarte interesant! Am vazut mai multe metode inca diverse persoane isi prepara baza pentru fard, dar a ta mi se par cea mai simpla. In loc de ulei de ricin, se poate folosi ulei de cocos? Oare dauneaza la ceva? te pup :*

    RăspundeţiȘtergere
  10. Super! Nu stiam de aceasta reteta. Eu cand am nevoie urgent de o baza pentru machiaj, folosesc un baton corector mai cremos, nuanta pielii. Pot spune ca nuantele sunt accentuate ca si cum as fi folosit creionul Nyx . :))

    RăspundeţiȘtergere
  11. Super tare ideea :D Nu ma gandeam la asta, bine, nu sunt eu genul care sa faca experimente, cand am vazut ca nu gasesc creionul Jumbo mi l-am comandat din afara :))

    RăspundeţiȘtergere
  12. Gabrielle Clapon24 ianuarie 2013, 09:52

    De indata ce imi cumpar ulei de ricin ma pun pe treaba!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Super,multumim pentru postare,chiar o sa incerc sa prepar baza aceasta.Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Ma bucur mult ca il gasesti iteresant! Ar trebui sa incerci, eu astazi am mai facut una maro, parca mi-a  iesit o consistenta si mai buna.
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  15. Multumesc! Ulei de ricin gasesti in orice farmacie, este foarte buna si vitamina A uleioasa. ;)

    RăspundeţiȘtergere
  16. Si eu am pus pudra initial, dar acum am schimbat reteta, mi-am transformat mai multe farduri pulbere in crema. :*

    RăspundeţiȘtergere
  17. Mie imi place sa folosesc si primer si baza pentru fard, mi se par mult mai intense nuantele asa. Mie imi place sa mesteresc diverse chestii! >:D<
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  18. Cu placere! Chiar trebuie sa inerci!
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  19. Da, tot asa este facuta si baza aia albastra, numai ca am folosit vaselina cosmetica in loc de ulei de ricin, imi placea foarte mult fardul ala dar l-am scapat pe jos si s-a spart, asa m-am gandit sa-l transform intr-un fard "crema".
    Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Asa te vreau, vezi ca la inceput se poate sa nu nimeresti consistenta perfecta, eu prima data am facut-o prea lichida, etc. Poti folosi si vaselina cosmetica in loc de ulei de ricin.
    Multumesc!
    Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Eu am experimentat treaba asta si nu se strange in pliu, eu folosesc si primer inainte, baza trebuie sa aiba un aspect mai "lipicios" nu pudrat cum este primerul, adera mai bine fardul pe o baza cremoasa. Astept si eu sa vina baza de la Avon, nu are de ce sa u fie ok. Din cate am citit si eu despre el am aflat ca functioneaza ca un primer normal, are un aspect pudrat si mareste rezistenta fardului pe pleoape. Si eu sunt curioasa!
    Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  22. Este foarte bun uleiul de cocos, nu are cum sa dauneze, numai daca esti alergica, dar nu cred ca e cazul, daca il ai in casa inseamna ca il si folosesti. Poti folosi si vaselina cosmetica in loc de ulei, ceva care sa fie putin "lipicios", adica sa nu fie pudrat aspectul final, sa raman "umed"(hidratat,fin...intelegi tu). Uleiurile astea, uleiul de ricin, uleiul de cocos, uleiul de nuca, uleiul de argan sunt des folosite in cosmetica, numai ca nu ne dam noi seama, deci nu fac niciodata rau, doar bine.
    Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Da, asa este,inainte foloseam corector ca baza, acum imi place sa am si o baza colorata Am tot experimentat, practic transform un fard pulbere in crema. :D
    Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  24. Mie imi place sa fac experimente si sa realizez tot felul de lucruri practice din chestii nefolositoare, sau compromise, de aici si ideea asta. Acum mi-am facut mai multe culori si jonglez cu ele, chiar imi place ideea.
    Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  25. Poate ai vaselina cosmetica in casa, unguent de galbenele, ceva de genul asta, merge foarte bine si asa.
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  26. Cu placere! Ma bucur ca ti se pare interesant si sper sa incerci si tu!
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  27.  Un proiect ideal, mai ales ca vine weekend-ul si avem mai mult timp liber....cat despre mine...chiar eram pe punctul de a arunca o paleta de farduri mai veche...deci  am descoperit postarea ta exact la timp! :*

    RăspundeţiȘtergere
  28. Gabrielle Clapon25 ianuarie 2013, 11:32

    Galbeneleeeeee:D
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  29. E interesanta ideea, dar n-as avea rabdare :))

    RăspundeţiȘtergere
  30. Cel mai interesant articol citit pe un blog. Pare foarte simplu ce ai facut acolo. Sigur o sa incerc:)

    RăspundeţiȘtergere
  31. Ma bucur ca nu ai apucat sa o aruci. Putem face lucruri dragute din chestii mai vechi care nu ne mai sunt de folos.
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  32. Da, mie imi place sa mesteresc chestiute d'astea. :P

    RăspundeţiȘtergere
  33. Chiar este foarte simplu,  ar trebui sa incerci! Multumesc pentru aprecieri!

    RăspundeţiȘtergere
  34. Multumesc ca imparti aceste lucruri cu noi. Am descoperit blogul tau de curand si intru zilnic sa citesc cate ceva. Faci o treaba foarte buna.Mult succes!:)

    RăspundeţiȘtergere
  35. Am facuuuuuut:D:D:D. Este in regula daca vorbesc despre "experienta" mea pe blogul personal?:d

    RăspundeţiȘtergere
  36. Normal!!! Abia astept sa ctesc, sunt curioasa cum a iesit. Pupicei!

    RăspundeţiȘtergere
  37. Si te rog lasa-mi un link cu blogul tau ca nu il gasesc, sunt putin ametita de cateva zle. Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  38. Multumeeeeeeesc>:D<. Postarea e programata pentru maine:D
    http://gabriellemake-up.blogspot.ro/

    RăspundeţiȘtergere
  39. Recipiente pentru balsamuri de buze sub forma de tub gasesti pe recipiente.ro. Preturile sunt mult mai bune, iar tipul acesta de recipient sub forma de stick sunt mai igienice.

    RăspundeţiȘtergere
  40. Kellemberger Anita15 ianuarie 2014, 09:54

    deeeeci......prima oara aplicam primer pe pleoapa mai apoi baza aceasta de exemplu pe care ai preparat-o tu?

    RăspundeţiȘtergere