vineri, 7 decembrie 2012

Review and Swatch: Nyx Cocealer in a Jar & Nyx Sigle Eyeshadow

Buna fetelor!

Astazi vreu sa va prezint inca doua produse de la Nyx care  au intrat deja printre favoritele mele, este vorba despre renumitul si mult laudatul Concealer in a Jar si fardul mono in nuanta Sahara, la fel de celebru.





Nyx Concealer in a Jar (Yellow) 

Am incercat destule concealere pana acum si de multe ori am spus ca mi-am gasit preferatul, asta pana sa fac cunostinta si cu Nyx Concealer in a Jar. Eu spun ca nu degeaba este atat de laudat si recomandat de bloggerite si de beauty gurus din intreaga lume. Mi se pare foarte ok atat din punct de vedere al consistentei cat si al aderentei si rezistentei. Ma bucur ca nu este foarte cremos, mi se pare foarte potrivit ca si consistenta, nu intra atat de usor in liniile fine din jurul ochilor astfel incat nu trebuie sa ma grabesc foarte tare sa-l fixez cu pudra ca nu cumva sa se stranga, odata fixat rezista eroic pana seara. Eu nu am foarte mari probleme cu cearcanele inchise la culoare, in schimb se vad semnele oboselii, orele putine de somn lasa urme usor vinetii in jurul ochilor, ma ajuta mult din punctul acesta de vedere. Eu am nuanta "yellow", este potrivita pentru un ten deschis la culoare, neutralizeaza foarte bine zona usor rozacee si sensibilizata din jurul ochilor, nu se vede ciudat sau deranjant, nimic de genul acesta (in cazul in care v-ati pus problema).
Acestea fiind spuse, din partea mea primeste un mare plus Concealer in a Jar de la Nyx.








Nyx Single Eyeshadow (Sahara)

Fardurile de la Nyx au o textura foarte fina, cremoasa si sunt foarte pigmentate. Puteti citi articolul despre pigmentii de la Nyx aici (urmeaza un nou machiaj realizat cu ei, il voi prezeneta foarte curand ca inspiratie pentru Craciun). "Sahara" este o nuanta perfecta pentru highlighter, pentru iluminarea coltului intern, chiar si ca iluminator deasupra pometilor il folosesc. Imi place foarte mult si il folosesc zilnic petru iluminare, imi place sa punctez cu el si unele portiuni ale fetei.






Se pare ca pe zi ce trece devin un fan Nyx tot mai infocat, m-a cuprins si pe mine isteria si ce pot sa zic, momentan sunt foarte incantata si urmaresc cu drag parerile fetelor despre alte produse, apropo, spre rusinea mea eu nu am incercat inca Nyx Jumbo Eye Pencil in Milk ( Special Koko are un articol despre aceste creioane, le-am admirat si le-am dorit din momentul in care le-am vazut, il puteti vedea aici)

De asemenea, daca sunteti si voi interesate de produsele Nyx le puteti gasi pe Makeup Shop.

O seara placuta va doresc!

Alex