miercuri, 12 decembrie 2012

New lipstick + Loncolor Trendy Colors

Buna fetelor!!

A trecut o  vesnicie de cand nu v-am mai prezentat un ruj, pentru ca am unul  nou in colectie si pentru ca imi place atat de mult am zis ca trebuie sa impart cu voi aceasta descoperire.
Este primul ruj Rimmel London pe care am pus labuta (chir acum mi-am dat seama de asta), imi place foarte mult textura cremoasa, finish-ul mat, nuanta vibranta si puternic pigmentata, nu se strange si nu evidentiaza evetualele crapaturi si zonele mai uscate.In perioada aceasta imi place sa port nuante inchise pe buze, rosu, rosu sangeriu, visiniu pana la mov, dar si acest fuchsia foarte frumos. In realitate este ceva mai inchis decat in fotografii.






  Am  gasit acest ruj itamplator, era intr-un cos cu reduceri, l-am primit impreuna cu testerul la pretul de 10 lei.  Foarte incantata sunt de el, de nuanta,miros, rezistenta, etc. As vrea sa incerc si alte nuante, poate din alte colectii.
Si ca o paranteza :D...
Mi-am nuantat parul...roscat. Cred ca stiti ca am o slabiciune pentru parul roscat, am avut niste suvite la inceput dar s-au decolorat foarte mult. Nuantatorul m-a ajutat sa reimprospatez nuanta suvitelor dar si a parului, a capatat niste reflexii foarte dragute. Din pacate culoare iese foarte repede din par, la mine dureaza cam 5 spalari, dar depinde foarte mult de textura firului de par si de nuanta naturala. Pentru mai multe detalii pe subiectul acesta puteti s-o vizitati pe Anda Zelenca, are mai multe articole.
Am folosit pentru colorare Loncolor Trendy Colors nuanta Soul Red.

Rezultatul:




Diferena nu este foarte mare, efectul este dragut dar de scurta durata.
Eu spun ca este o alternativa pentru fetele care nu vor sa-si vopseasca parul ci doar au nevoie de o schimbare temporara.
Voi ce credeti?



O seara placuta va doresc!

Alex