vineri, 21 decembrie 2012

Holiday Make-up: Christmas Eve

Buna fetelor!

Ma invart de cateva ore pe langa acest articol, simteam ca nu mai reusesc sa il termin, probabil m-am miscat greoi, starea mea de spirit este vinovata pentru asta, a nins aproape toata ziua aici cu fulgi mari ca in povesti, pe langa asta a fost foarte frig iar eu nu m-am putut concentra la nimic. Voi cum va pregatiti pentru Craciun? Eu ma tot gandesc ce sa fac bun, as vrea sa prepar ceva mai special, totusi nu ma bag la framantat cozonaci ca mi-e teama ca nu-i de mine. Voi ce bucate gustoase pregatiti? Va spun ca sunt o pofticioasa, imi place foarte mult mancarea gatita, traditionala si ma gandesc cu mare drag la masa de Craciun. Chiar sunt curioasa ce traditii si ce pregateste fiecare dintre voi.
Nu stiu de unde atata vorbarie despre mancare, revin la scopul postarii de astazi, un nou machiaj pentru seara de Craciun. Imi place foarte mult cum a iesit lookul asta, ma gandesc serios sa-l recreez si sa-l port, cred ca el este alesul. Sunt indecisa intre machiajul acesta si cel care urmeaza sa il postez in urmatorul articol,  ultimul din serie este mai sofisticat,mult mai pretios decat cele realizate pana acum, simt ca mi se potriveste foarte bine insa astept parerea voastra la momentul potrivit.
Fara sa ma mai lungesc va las cu fotografiile, destul de multe de data asta..:D
Enjoy!


















Produse folosite:








*Genele acestea vreau sa le vedeti mai in detaliu, in primul rand mentionez ca pana acum nu incercasem genele tip banda Ardell, am mai aplicat altor persoane, stiam cum se lucreaza cu ele, le fel de usor ca si cu cele Red Cherry,  numai ca eu nu purtasem niciodata. Poate ca este modelul acesta foarte potrivit si omogen creat, atat de potrivit formei pleoapelor, nu stiu ce sa zic, mi s-a parut ca s-au aplicat extrem de usor si le-am simtit foarte bine. Adevarul este ca nu sunt niste gene foarte voluminoase, in orice caz, am uitat cu totul de ele dupa 2,3 minute. Ideea este ca mi-au placut, modelul acesta s-a potrivit perfect pentru mine si cred ca au devenit favoritele mele. Da, din motivul asta am vrut sa va vorbesc despre ele, eu am avut o reticenta fata de genele tip banda de la Ardell, desi cele tip manunchi sunt extraordinar de usor de manevrat; acum stiu ca imi plac si vreau mai multe. :D

Eu le am de pe MyLash.ro, in cazul in care vreti sa achizitionati si voi pentru sarbatori. :D (mai jos, in lista cu produse folosite aveti link catre produs).







Pentru machiajul ochilor:
Primer Elf
Creion Jumbo Beauty Uk
Creion Kohl Rimmel London
Lime Crime Alchemy Palette
Lime Crime Chinadoll Palette
Lime Crime Palette D'Antoinette
Colossal Volume Mascara
Gene false Ardell(117)
Adeziv DUO

Pentru machiajul fetei:

Revlon Colorstay(18)
Concealer in a Jar(yellow)
Miss Sporty So Clear (01)
Blush Sleek (Rose Gold)
Bronzer  Gosh (Warm Tan)

Pentru machajul buzelor:

Creion contur pentru buze Seventeen
Lime Crime Lipstick (Poisonberry)
Gloss Avon(Ruby Lustre)

Sper sa va placa machiajul, astept reactiile voastre!
Ne vedem data viitoare cu un nou machiaj pentru sarbatori!

O seara placuta!!

Alex