marți, 6 noiembrie 2012

Review Max Factor Smooth Effect Foundation


Buna fetelor!

In ultima vreme am inceput sa studiez mai mult produsele pe care  le am in colectie, in materie de fond de ten, acest lucru pentru ca exista vesnic o nemultumire in ceea ce priveste orice produs pe care l-am incercat pana acum. Nu am gasit inca produsul care sa ma multumeasca in totalitate, desi de multe ori am crezut ca am gasit produsul perfect. Ca sa va impartasesc un lucru, in ciuda faptului ca nu nu ma inteleg extraordinar de bine cu faimosul Revlon Color Stay, intotdeauna m-am intors la el dintr-un motiv sau altul, dar o sa va povestesc in detaliu intr-un articol viitor si o sa fac chiar si o paralela intre Color Stay pentru ten normal si ten combinat in comparatie cu alte produse  mult iubite de catre tenul meu, totusi nu suficiet de competente in ceea ce priveste rezistenta, sau alte calitati esentiale pentru un astfel de produs.

Revenind la scopul postarii de astazi, doresc sa va prezint fondul de ten Smooth Effect de la Max Factor.




* Ca sa icepem cu inceputul, aspectul exterior este simpatic, dar nu imi place deloc genul acesta de recipient, nu imi place modalitatea de deschidere si dozare; prefer recipientele de sticla eventual, cu pompita, este mult mai rapid, mai igienic.






* Pot spune ca este un fond de ten potrivit si pentru cele care au un ten foarte deschis, pentru mine nu este foarte potrivit ca nuanta desi am un ten deschis la culoare, este putin cam alb. Iarna, cand nu mai exista nici strop de bronz pe fata este potrivit, daca aplic bronzer, blush si tot tacamul...ideea este ca aspectul este cam tern si trebuie indulcit putin.
Consistenta este una cremoasa, faciliteaza aplicarea, acoperirea este medie, spre mica zic eu, este un fond de ten destul de usor, este nevoie clar de un corector daca exista probleme ceva mai mari. Acestea fiind spuse avand in vedere ca tenul meu este mixt, spre gras, pentru un ten normal si imperfectiuni minore ale tenului poate fi perfect numai sa fie nuanta potrivita.
Rezistenta nu este punctul lui forte in ceea ce ma priveste; rezista binisor fixat cu pudra, dar nu face fata foarte bine in lupta cu sebumul, deci il evit in zilele in care sunt plecata 12 ore de acasa.
Cu toate astea este un fond de ten care imi place. Il folosesc in zilele in care tenul meu este curat si nu doresc sa-l incarc prea mult, cand vreau sa obtin un look proaspat, translucid; chiar daca nuanta este putin deschisa, se adapteaza foarte bine,  avand in vedere consistenta usoara nu permite o incarcare a tenului, de unde si confortul pe care il am atunci cand il port.
Daca il recomand? Da, daca nu aveti mari probleme cu tenul, daca doriti un fond de ten mai usor, daca aveti tenul normal, recomand fetelor care au tenul foarte deschis (stiu ca este greu de gasit un fond de ten potrivit pentru fetele care sunt inzestrate cu o piele foarte alba).

Sper sa va fie de folos acest mic articol.
Daca aveti intrebari sau sugestii pentru mine, le astept la sectiunea comentarii.


 O seara placuta va doresc!


Alex