miercuri, 5 septembrie 2012

Nails: Essence Colour & Go

Buna fetelor!

Nu stiu cum sunteti voi dar eu sunt indragostita de lacurile de unghii Essence din gama Colour & Go. Daca acum ceva vreme aveam o slabiciune pentru Flormar,acum preferintele mele s-au schimbat. Oja Essence mi se pare mult mai pigmentata si mai rezistenta, in plus paleta de culori este variata si delicioasa.
In alta ordine de idei, acum produsele Essence se gasesc mult mai usor, pentru mine este o mare bucurie, am achizitionat cateva produse si sunt mai mult decat multumita. Gama este destul  de restransa,depinde foarte mult de noroc atunci cand cautam ceva anume, de exemplu eyeliner-ul gel nu l-am gasit niciodata la stand in nuanta black.
Mi-am propus sa introduc in colectia mea mai multe nuante de lac de unghii, consider ca merita.
Pentru moment  va prezint urmatoarele:







* Un singur strat

* Doua straturi


Dupa cum vedeti, la a doua aplicare unghia este acoperita perfect.
Trebuie sa mai mentionez un lucru, mi se pare ca uscarea este mai rapida decat la alte lacuri de unghii.

Ati incercat produsele Essence? Ce parere aveti si ce recomandati?

O zi frumoasa va doresc!

Alex