duminică, 3 iunie 2012

Review: Wet n Wild: "I'm getting sunburned"

Buna fetelor!

In seara asta va prezint un trio Wet n Wild in varianta "I'm getting sunburned". In postarile mai vechi am vorbit despre paleta WnW cu 8 nuante,in ultima vreme am folosit doar aceste paletute,de cele mai multe ori pentru look-uri usoare,realizate in graba.
  "I'm getting sunburned" poate fi folosita cu succes pentru smokey,culoarea inchisa este foarte pigmentata dar si pentru machiaje foarte light  folosind celelalte doua nuante separat sau impreuna.
Pentru mica demonstratie cu care v-am obisnuit atunci cand prezint farduri am ales ceva mai dark,mi se pare ca asta este punctul forte al acestui trio.

















Designul este identic cu cel al surioarei mai mari.
Cele doua nuante deschise au o textura metalica iar cea inchisa este mata cu particule marunte.
Rezistenta fardurilor este buna,imi place sa le combin cu cele din paleta Petal Plusher,fac casa buna impreuna.



Step by Step pentru machiajul ochilor:











Machiajul buzelor:




Va doresc o seara placuta!


Alex