luni, 14 mai 2012

Review & Swatch: Wet n Wild Eyeshadow ( + Makeup Look)

Buna fetelor!

Auzisem de paletele Wet n Wild acum mult timp cand bloggeritele din afara au inceput sa le foloseasca. Sincer am fost incantata de ele intotdeauna si imi doream sa le incerc,insa erau greu de procurat la noi in tara. Acum sunt disponibile pe Makeup Shop in mai multe variante si culori. Astazi voi vorbi despre paleta de 8 nuante in varianta Petal Plusher.







Imi place modul in care este prezentata paleta,designul este destul de atent  realizat,se pune accent pe micile detalii,carcasa nu este confectionata dintr-un material foarte solid dar pare destul de rezistent.
Pastilutele de fard sunt imprimate cu modul de utilizare al fiecareia,eu nu tin cont de aceste indicatii tot timpul,aplic fardurile in functie de culorile pe care vreau sa le port,de intensitate...deci nu este o regula,insa mi se pare un lucru foarte dragut,arata foarte bine si sunt de ajutor pentru incepatoare.







 



Pigmentatia si textura fardurilor difera. Consider ca intr-o paleta este nevoie si de nuante cuminti,mai putin pigmentate pentru a putea finisa machiajul. Nuantele au un finish surprinzator de placut,culoarea alba are un finish roz sidefat,nunata mov deschis/lila reflecta un auriu cald in lumina,este ca si cum fiecare pastiluta de fard ar dezvalui la aplicare cate o surpriza. Imi place ca prind viata pe pleoapa,le gasesc potrivite in perioada aceasta si nu numai...Imi place cum se aplica,uniform,sunt putin prafoase unele dar nu ma deranjeaza acest lucru,apreciez foarte mult pigmentatia...care mi-a depasit asteptarile. Sunt niste farduri cu care se poate lucra frumos,numai ca este nevoie de mai multa grija la aplicare. Nota buna si pentru rezistenta,din punctul meu de vedere.

Vor urma cateva machiaje realizate cu aceasta paletuta Wet n Wild in varianta Petal Plusher,dar am o mica demonstratie si pentru inceput.










Va doresc o seara frumoasa!

Alex