marți, 3 aprilie 2012

Review: Pure Mineral Love Alpha & Blush Love Alpha

Buna fetelor!

Se pare ca primavara incepe sa-si faca simtita prezenta "pe bune" nu doar in calendar si cred ca lucrul asta este o bucurie pentru cele mai multe dintre noi,frumos ar fi daca ar indrazni mai mult dar se pare ca este sfioasa inca.;)
Astazi vreau sa va vorbesc din nou despre Love Alpha,marca pe care eu o indragesc;de data aceasta este vorba de pudra cu minerale si fard de obraz. Am folosit destul de mult timp aceste produse,mi-am format o parere si vreau sa o impartasesc.
Asadar...

Pure Mineral Love Alpha(01 Natural)










Poate ca multe dintre voi va feriti de pudra pulbere,pare ca este mai greu de aplicat,insa eu sunt de alta parere. Daca avem nevoie de o fixare buna a machiajului si acoperire atunci este alegerea cea mai potrivita,mai ales daca avem un ten gras sau mixt. Este adevarat ca  se poate face murdarie si se poate depune pulbere pe hainele negre in timpul machiajului,astfel de accidente pot avea loc oricum.
Ce spun eu despre acest produs? Primul lucru pe care l-am remarcat a fost cantitatea "industriala",40 de grame este mai mult decat suficient,practic nu se poate utiliza intregul produs in timp util dar cel putin  nu ne simtim constranse de faptul ca o sa vedem curand fundul cutiutei cum se intampla la unele pudre compacte.
Nu stiu exact cum sta treaba cu  nuantele,pe site-ul Cosmetic Style apar 10 variante. 01 Natural este perfecta pentru mine,aveam emotii pentru ca am imi place sa folosesc pudra o idee mai deschisa si rar mi se intampla sa gasesc,aceasta este aproape ton pe ton.Pulberea este foarte fina si se distribuie  usor pe ten,contribuie la acoperirea imperfectiunilor,nu arata ca si cum as fi turnat faina pe fata si sporeste rezistenta mai mult ca o pudra obisnuita,asta in conditiile in care am tenul mixt.
Ambalajul nu m-a impresionat prea tare,avand in vedere ca au in general produse cu un aspect deosebit...capacul cutiutei mi se pare cam fragil...si mi-ar fi placut sa scrie pe ambalaj intr-o limba mai...cunoscuta...

Blush Love Alpha(09)








Initial am fost putin speriata de nuanta,este un fard de obraz destul de pigmentat..un pas gresit si o sa arate "prea mult". Aplicat in cantitati moderate,arata natural si proaspat. Ma bucur ca este mat desi imi plac mai mult cele sidefate,nu stiu daca ar fi aratat ok daca avea particule stralucitoare. Mi-a placut felul in care este prezentat produsul in recipient,sub forma de perle presate,aspectul este dragut. Recipientul si modalitatea de deschidere a acestuia nu este cea mai buna alegere,din puctul meu de vedere. Cantitate de produs:10 g.

Ce parere aveti despre Love Alpha? Dar despre pudra pulbere?

Va doresc o seara frumoasa!

Alex