marți, 10 aprilie 2012

Colordisiac

Buna fetelor!

Poate titlul postarii vi se pare curios sau poate multe dintre voi cunoasteti rujurile de la Avon din gama Colordisiac,am imprumutat denumirea pentru ca mi s-a parut sugestiva pentru machiajul de astazi(lasand la o parte faptul ca imi plac foarte mult aceste rujuri).
Dupa  look-ul anterior am vrut sa alternez cu unul colorat si dulce potrivit pentru perioada aceasta a anului,in care totul se trezeste la viata.M-am simtit inspirata si m-am jucat putin cu nuantele.












Produse folosite:

Pentru ten: Baza de machiaj Nyx
                 Seventeen Natural Velvet Matte Foundation(No.4 True Beige) 
                 Concealer Love Alpha(01)
                 Pudra Love Alpha(01 Natural)
                 Blush Nyx( Silky Rose)
                   
 Pentru ochi: Paleta Manly 64
                  Eyeliner gel Love Alpa(Black) 
                 Creion Ada(Purple)
                 Creion Ada(Green)
                  X-TRAORDINAIRE Mascara Seventeen(Black)
                  Gene false No name
                  Adeziv DUO                            
Pentru buze:
                  Ruj Beauty Uk(Pink)
                  BeautyUk Lip Lust(no.3 date night)

               
 Va doresc o zi  frumoasa!

Alex