marți, 24 aprilie 2012

AQUA GREEN

Buna fetelor!

Am fost absenta in ultimul timp pentru ca am fost plecata cateva zile,m-am intors cu forte proaspete si promit sa recuperez.
Astazi va prezint un look,fara tutorial step by step de data aceasta,nu a fost facut special pentru blog,insa mi-a placut cum a iesit asa ca am fotografiat rezultatul final. Modul in care este realizat este foarte asemanator cu machiajul anterior,numai ca am folosit eyeliner negru si am combinat texturi diferite de fard.
Este un machiaj simplut,eu l-am purtat pe timp de zi asortat unui ruj nude.
















Produse folosite:

Pentru ten: Baza de machiaj Nyx
                 Seventeen Natural Velvet Matte Foundation(No.4 True Beige) 
                 Concealer Love Alpha(01)
                 Pudra Love Alpha(01 Natural)
                 Blush Sleek(Rose Gold)
                   
 Pentru ochi: Paleta Au naturel + Paleta Me Myself and Eye
                    Baza de fard
                    Eyeliner gel Love Alpha(Black)
                    X-TRAORDINAIRE Mascara Seventeen(Black)
                                                
Pentru buze:
                  Creion Flormar(No.201)
                  Ruj Beauty Uk

Va doresc o seara frumoasa!


Alex