duminică, 11 martie 2012

Experienta mea cu Anian-Part. I.

Pentru fetele care sunt inzestrate cu un  par cret sau ondulat,mentinerea echilibrului de hidratare este deseori o problema;acesta este motivul aparitiei firelor despicate.Pentru deteriorarea parului mai sunt responsabili si alti factori cum ar fi samponarea zilnica,agentii externi,produsele de styling,vopsirea frecventa si sursele de caldura care actioneaza agresiv asupra cuticulelor de la suprafata firului de par determinand uscarea si ruperea acestuia.
Pentru ameliorarea acestor probleme ar trebui sa renuntam la periile din plastic,accesoriile metalice,placa,ondulatorul si uscatorul de par sau cel putin sa reducem frecventa utilizari acestora. Sincer...nu cred ca femeile vor renunta  la aceste trucuri rapide pentru a obtine look-ul dorit...cel putin ar trebui sa alegem cu mai multa grija produsele pe care le folosim pentru intretinerea parului nostru si cel mai important sa acceptam starea lui naturala si sa nu mai incercam sa intervenim.
Pentru ca si eu sufar de aceasta problema,de-a lungul timpului am incercat numeroase brand-uri care m-au multumit mai mult sau mai putin. Am avut bucuria sa testez Anian Keratina Liquida impreuna cu balsamul bifazic intensiv hidroreparator. Desi consider ca cele doua produse se completeaza o sa vorbesc despre ele separat,urmand sa public maine ce-a de-a doua parte a acestei postari.


Keratina Liquida Anian a fost mult laudata in blogosfera iar acum,dupa o perioada de testare impartasesc si eu opinia generala.
                                                           Ce spune producatorul gasiti aici.



Produsul are o consistenta lichida si este depozitat intr-un recipient transparent prevazut cu un pulverizator care asigura distribuirea uniforma a produsului pe suprafata firului de par.
Mirosul este placut,nu foarte deosebit din punctul meu de vedere,dar pentru mine nu este foarte important.
In mare face ceea ce promite,in conditiile in care parul meu este foarte aspru,casant,predispus degradarii
Am observat o netezire a suprafetei firului de par si incetinirea procesului de degradare,astfel suprafata este mai neteda,implicit reflecta mai bine lumina.Cu siguranta nu repara firul de par deja degradat insa textura este vizibil imbunatatita.
Eu vorbesc din punctul meu de vedere,cred ca pentru un par cu mai putine probleme rezultatele vor fi mai evidente.
 Sa va arat despre ce este vorba in cazul meu:






Desi eu nu imi colorez parul,mama este nevoita sa o faca,astfel am putut observa cum se comporta si pe parul vopsit,accentueza luciul si ingrijeste varfurile care au tendinta spre uscare. Nevoile ei sunt asemanatoare cu ale mele intrucat avem acelasi tip de par insa al ei este o idee mai fin. I-am cerut parerea si mi-a spus ca este foarte incantata.
Despre ce este vorba in cazul ei:




Ingrediente:


Ceea ce m-a incantat si m-a atras pe mine cel mai mult la acest produs a fost keratina din compozitie,dupa cum stiti aceasta se gaseste in tesutul cornos al pielii avand un rol important in sustinerea rezistentei de care are nevoie.
Mi s-a paru ingrijorator cand am gasit alchool in lista cu ingrediente,probabil acesta se evapora la utilizarea uscatorului de par necesar pentru fixarea ingredientelor. Nu imi place aceasta idee dar procesul dureaza doua minute cat sa incalzeasca putin suprafata asadar nu cred ca poate fi periculos.

Sunt foarte multumita de acest produs,il folosesc dupa fiecare spalare si a devenit o necesitate pentru mine. Parul meu arata mai bine,mai sanatos,mai matasos si pot spune ca Anian m-a ajutat mult.

* Produsul a fost oferit spre testare de TrioDeluxe.ro

Va doresc o zi frumoasa!

 Alex