vineri, 10 februarie 2012

Soft Fruchsia Accent

Buna fetelor!

In seara asta va pezint cel de-al treilea look pe care eu  il propun pentru Valentine's Day si Dragobete.
 Mentin acelasi stil de lucru...simplu,feminin dar de efect.
Look-ul a fost realizat cu paleta Metal Mania care are culori  cu un finis superb,din pacate nu am reusit sa surprind nuantele reale,nici pozele full face nu sunt extraordinare,nu prea am avut din ce sa aleg. Am mers pe ideea unui machiaj soft dar pretios prin textura deosebita a nuantelor,sper sa intelegeti ce vreau sa spun si sper sa va placa.











  








Produse folosite:
Pentru ten: Revlon ColorStay (150Buff)  + Shills BB cream
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Concealer Studio Artist
                 Pudra Rimmel Renew&Lift(Ivory)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush No Name(Pink)
                 Fard Avon Smooth Mineral(iluminarea tenului)
Pentru ochi:Paleta 88 Metal Mania
                  Creion Avon(White)
                  Eyeliner gel Love Alpa(Black)     
                  Revelation Mascara(Black)             
Pentru buze:


                Wonder Colour lip liner Oriflame (Nude Pink)
                Gloss Radiance Cosmetics (peste care am aplicat putin din fardul nr 6)

O seara frumoasa!

:*:*

Alex