sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Stuff(Part.II)

Buna fetelor!

Va prezint astazi trei produse Oriflame(am mai scris si aici despre unele produse). M-am gandit ca o sa va fie de folos,ma stiu pe mine,sunt curioasa si ma reped sa testez tot ce imi atrage atentia,asadar m-am gandit ca macar voi ar trebui sa fiti mai cumpatate,macar sa stiti inainte cine ce poate sa faca.


1. Oriflame Beauty Studio Artist Lipstick(Deep Plum)

*Imi doream o nuanta gen "visina putreda",in catalog mi s-a parut ca este ceea ce imi doream;este ok si  aceasta insa mi-ar fi placut sa fie mai pigmentat,la o singura aplicare buzele se invinetesc putin,2,3 straturi arata bine;cred ca ar trebui folosit un contur in aceiasi nuanta,ar ajuta mult. Alt lucru care ma deranjeaza este faptul ca intra in toate crapaturile sau daca buzele nu sunt hidratate suficient si exfoliate(mai ales acum pe timp de iarna)evidentiaza foarte mult acele cojite,ceea ce nu este de dorit.
In rest este un ruj foarte lucios,as spune ca este cremos insa... In ceea ce priveste rezistenta are un plus,deci nu am ce sa reprosez.
Este posibil sa fi ales eu o nuanta nepotrivita,poate ca se comporta altfel in alte situatii,au si "Nude Pink",poate o sa-i mai dau o sansa. Cat despre acesta...il dreg cu un ruj rosu inchis,astfel obtin ocoperirea si nuanta dorita.

2.Oriflame Beauty Rvelation Mascara (Black)


 *Am dat o sansa acestui rimel si ma bucur ca am facut-o. Am avut  Wonder Lash Intense Mascara  de care am fost foarte multumita,nici acesta nu m-a dezamagit. Separa genele perfect,alungeste,nu incarca si pot ajunge sa rimelez si genele din coltul extern fara sa ma manjesc datorita faptului ca periuta este mai mica decat una obisnuita.Cel mai important nu m-am trezit cu bucatele de rimel cazute sub ochi pe parcursul zilei cum se intampla cu Revlon Beyond Natural Mascara de la care aveam asteptari. Nu i-am gasit un minus,poate doar faptul ca nu este un negru atat de intens dar pe mine nu ma deranjeaza.

3.Wonder Colour Lip Liner(Nude Pink)









*Este un contur de buze cremos intr-o nuanta placuta pe care obisnuiesc sa o port. Aveam o nuanta asemanatoare de la Flormar dar are si el o viata,nah.


                                       - "Care iti place mai mult?"
                                       - "Asa credeam si eu!"

                                                          :))


* Pentru fetele iubitoare de produse Oriflame, Lorraine va invita sa aruncati o privire pe blogul ei,pentru mai multe review-uri.


O zi frumoasa!

:*:*

Alex