marți, 10 ianuarie 2012

Review: Blush Sleek (Rose Gold)

Buna fetelor!

Am fost incantata de paletutele de farduri Sleek Makeup,asa cum ati fost si voi...astfel mi-am dorit sa incerc si un blush din colectie, iar cea mai versatila mi s-a parut nuanta Rose Gold alaturi  de Suede insa mi-am dorit un blush cu particule sidefate pentru ca imi place efectul  acela  de iluminare si prospetime.
Colectia mea de farduri de obraz nu este prea vasta dar din cele pe care le am majoritatea sunt sidefate pentru ca acestea sunt pe gustul meu,daca folosesc o nuanta mata aplic deasupra pometelui un fard iluminator.



       
Carcasa este costruita la fel ca si paletele,din plastic dur,negru cu aspect mat. La interior se gaseste o mica oglinda care nu este de folos insa arata bine,astfel se pastreaza designul colectiei;cantitatea de produs este suficienta(8g) valabila 24 de luni de la deschidere(insa in ritmul in care il folosesc eu nu stiu ce o sa ramana de el in scurt timp:S )





Nuanta este foarte placuta,calda,pielea capata o imbujorare sanatoasa si o glow foarte frumos. Dupa cum se vede in fotografii nuanta se schimba in functie de unghi,nici nu stiu sa va descriu exact...in orice caz...mie imi place la nebunie si il folosesc zilnic de cand il am.

Va doresc o seara minunata!
:* :*

Alex