vineri, 20 ianuarie 2012

Make-up:Forever Green

Buna fetelor!

Imi cer scuze pentru absenta mea din ultimele zile,nu am avut timp nici sa respir.Voi cum va descurcati cu examenele? Eu abia am inceput si sunt epuizata deja...:(
Am revenit cu un look realizat in nuante de verde;va spun ca nu prea ne intelegeam inainte,ma feream sa ma machiez cu verde,probabil nu alegeam combinatia potrivita,acum parca mi-am schimbat parerea si imi place cum imi sta.












La acest look am realizat si fotografii la fiecare pas,poate va este de folos cu ceva.
Puteti da click pentru marire.


  Produse folosite:
Pentru ten: BB Cream (Shills)
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Concealer Studio Artist
                 Pudra Rimmel Renew&Lift(Ivory)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush Sleek(Rose Gold)
                
Pentru ochi:Sleek Bad Girl  + Manly 64 +88Warm(2 nuante de highlight )
                  Creion Ada(Black)-intins pe pleoapa mobila
                  Creion retractabil Oriflame(Brown)-intins pe pleoapa mobila          
                  Tus gel Kallos(Black)       
                  Rimmel Max Volume Flash Mascara(Black)           
Pentru buze:


                Creion Flormar(no 201)
                Gloss Radiane Cosmetics
         

O seara frumoasa!

:*:*

Alex