marți, 20 decembrie 2011

Make-up:Colorful Christmas

Buna fetelor!

Ce ziceti de un look colorat pentru Craciun? M-am gandit sa renunt la culorile traditionale,am pastrat asa doar o "nuanta" care sa duca cu gandul cat de cat la sarbatoare. Este un machiaj usor,rapid...nu este atat de elegant si spectaculos dar dragut pentru o iesire la un cocktail cu prietenii. Stiu ca cele mai multe dintre noi adora culorile si tanjim dupa zilele insorite dar asta nu inseamna ca daca este iarna nu putem aduce putina lumina si caldura pe chipul nostru. Am vrut sa iasa in evidenta ochii asa ca am ales un fard usor pentru obraz dar cu particule sidefate si am renuntat la ruj,am aplicat doar un gloss usor deasupra unui contur intr-o nuanta nude.
Sper sa fie pe placul vostru!
                                                                             


                (Mi-a placut atat de tare acel eyeliner incat m-am dat cu el si prin par(glumesc),am observat prea tarziu incidentul  si nu am mai putut face nimic asa ca ma scuzati! :D)













Produse folosite:
Pentru ten:  Revlon ColorStay
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Pudra Trendy by Cosbell(Natural Rose)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush Trendy by Cosbell(Light Salmon)
                 Fard Avon Smooth Mineral(iluminarea tenului)
Pentru ochi:Paleta Sleek Me,Myself  & Eye + Paleta Manly
                  Eyeliner gel SuperShock Avon(Black)
                  Tus gel Love Alpha(Black)       
                  Revlon Beyond Natural Mascara(Black)           
Pentru buze:

                Creion Flormar(no 201)
                Gloss Radiance Cosmetics

O seara frumoasa!
:*:*

Alex