luni, 12 decembrie 2011

Cadourile revistei Story III

Buna fetelor!
Saptamana trecuta a aparut revista Story impreuna cu ultimul cadou Radiance Cosmetics si anume setul de gloss si creion dermatograf.








Creionul este de culoare negru intens,destul de moale dar nu foarte cremos,destul de rezistent dar nu se ridica la nivelul preferatului meu, SuperShock de la Avon car arata aplicat la fel ca un eyeliner,insa este bine venit in trusa de machiaj si un dermatograf putin mai tare pentru trasarea anumitor linii mai fine sau pentru o anumita precizie in crearea umbrelor,consider ca un creion negru nu este niciodata in plus.




Initial am fost reticenta in privinta acestui gloss,am crezut ca  nuanta nu mi se potriveste,in recipient are un aspect perlat...nu prea am fost incantata... L-am incercat si chiar arata bine pe buze,este transparent,nu este pigmentat,confera doar un luciu discret,arata si mai bine aplicat deasupra unui ruj,atunci sunt vizibile si particulele sidefate.Ceea ce m-a incantat mult atunci cand l-am aplicat este ca are o textura cremoasa,nu este deloc lipicios,se simte ca un balsam usor si cel mai important NU are miros,eu nu am simtit niciun fel de miros.



Eu am fost incantata de cadourile oferite de revista Story,mi se par produse de calitate buna si sunt de folos in colectia noastra,am fost placut surprinsa si sper sa mai avem ocazia sa ne bucuram de astfel de cadouri.


Va dresc o seara frumoasa!

:*:*

Alex