marți, 1 noiembrie 2011

Soft Make-up Look

Buna fetelor!

M-am gandit ca ar fi cazul sa postez si look-uri mai "omenesti" pe blog;este adevarat  ca imi place foarte mult sa realizez machiaje fantezie si uneori uit de cele purtabile, imi propun ceva usor si fres dar mai mereu depasesc "limita" spre dramatic chiar si atunci cand este  vorba de machiajul de zi cu zi...in orice caz totul tine de preferinte si de confortul personal.
Asadar,look-ul ce urmeaza este unul lejer,foarte simplu pe care obisnuiesc sa-l port pe timp de zi.Nu am renuntat la culori,insa am ales unele mai fade pe care le-am amestecat foarte bine,am accentuat ochii iar pentru obraz am ales o nuanta de piersica pentru un look proaspat.

Produse folosite:
Pentru ten: Shills BB  cream
                 Corector Ideal Shade (Fair)
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Pudra Rimmel Renew&Lift(Ivory)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush Trendy by Cosbell(?)
                 Fard Avon Smooth Mineral(iluminarea tenului)
Pentru ochi:Paleta 88 Warm+88 Metal Mania
                  Creion Avon(White)
                  Eyeliner gel SuperShock Avon(Black)
                  Tus gel Love Alpha(Black)         
                  Wonder Lash Intense Mascara Oriflame 
                 
Pentru buze:

                Creion contur buze Flormar(No.201)
                Ruj No name.


O seara frumoasa!


:*:*


Alex