miercuri, 16 noiembrie 2011

Make-up:Dramatic liner

Buna fetelor!

In seara aceasta va prezint un look destul de  dramatic,initial a fost machiajul pe care l-am purtat la facultate numai ca mi-am reimprospatat tenul,am mai accentuat putin nuantele,am exagerat linia tusului si am aplicat gene false.Imi pare rau ca nu am facut fotografii si inainte de modificari...in orice caz...voiam sa vad cam cum merge treaba asta.De obicei obisnuiesc sa demachiez fata de machiajul purtat pe timp de zi si sa-l refac, in cazul in care trebuie sa ies seara...insa cred ca este o alternativa destul de buna si rapida in cazul in care suntem grabite sau pur si simplu nu prea avem chef sa reluam pasii initiali.Acesta a fost o incercare,eu sunt de parere ca totusi ar trebui curatata pielea de impuritati si apoi refacut machiajul,mai ales daca este vorba de un eveniment,nimeni nu ar vrea sa aiba surprize neplacute. In ceea ce ma priveste,conditia tenului se schimba destul de mult in timpul zilei si cred ca acesta este primul obstacol spre a aplica acest truc,dar cred ca in alte cazuri ar putea fi ok.





 


Va doresc o seara frumoasa!
:*:*
Alex